2012/02/15

DIY


Witajcie! :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją zabawę modą z trochę innej strony, bo chodzi o ciuchy, które sama miałam przyjemność przerabiać/malować. Zazwyczaj jest to efekt nudy i dodatkowe hobby a czasami po prostu trzeba sobie radzić, jeżeli w zasięgu ręki nie ma wymarzonego ciuszka czy dodatku, generalnie potrzeba matką wynalazków :) Większość fotek to tylko przykładowe starocie, fotki rzeczy które robiłam zazwyczaj na zamówienie, więc jak widzicie króluje modny ostatnio motyw galaxy, który jednocześnie jest prawie nie do dostania w Polsce, zwłaszcza w sklepach stacjonarnych. Jest tez jeden świeżak, bo jako że ostatnio trochę chorowałam to miałam duuuuużo czasu dla siebie i powstał ten oto kołnierzyk z wstawkami z eko skóry, który w rzeczywistości jest turkusowy, aczkolwiek na zdjęciach chyba bardziej niebieski niestety... Cóż, jakość zdjęć nadal mnie nie satysfakcjonuje, bo większość z nich była robiona po zmroku przy kiepskim oświetleniu, ale obiecuje, że niedługo się to zmieni :) Na fotce kołnierz przykładowo zestawiony z czerwonym t-shirtem. Dajcie znać co o tym wszystkim myślicie i czy macie jakieś swoje pomysły na DIY bo chętnie poczytam i może kiedyś spróbuję zrealizować :)













xoxo
Madzia :)

8 komentarzy:

  1. O wow, prawdziwe cudeńka! ;] Dodaję do obserwowanych i czekam na więcej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona! Bardzo mi się podobają rzeczy, które zrobiłaś. A w szczególności kołnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  3. ajjj, motyw kosmosu. za każdym razem się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny :). Ciekawi mnie skąd bierze się kosmos? Malujesz ręcznie czy można dostać gotowy materiał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmos jest malowany ręcznie farbkami akrylowymi do ubrań :)

      Usuń
  5. Anonimowy12/3/12 22:29

    Czy nie chciałabyś zrobić takiej czarnej koszulki galaxy tej z długimi rękawami na zamówienie ? Jeśli tak , to ile byś chciała? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest to raczej niemożliwe ze względu na brak czasu ( taki malunek na całej bluzce jest bardzo czasochłonny ;/) mogę ewentualnie wykonać dla Ciebie coś z mniejszym obrazkiem, np. bluzkę z takim trójkątem jak na fotkach albo innym kształtem :) Jakby co to pisz na amelle123@wp.pl, dogadamy się :)

      Usuń
    2. Anonimowy18/3/12 01:20

      Taak pewnie zrobienie takiej bluzki dłuugo trwa. Odezwę się później na maila, bo ta z trójkątem też jest kusząca :) xx

      Usuń