2012/02/06

On beginning: Back to Basics







I jest! Pierwszy post i blog rusza z miejsca. Nie jest to może efekt, o jakim marzyłam, ale mam nadzieję, że z czasem uda mi się dopracować przynajmniej kilka rzeczy, więc trzymajcie za mnie kciuki! Na początek wrzucam zdjęcia stylizacji, która prawdopodobnie ze względu na czerwoną dwurzędową marynarkę strasznie kojarzy mi się z marynarskim stylem a'la lata 60 a stąd już niedaleko do skojarzenia z albumem mojej ukochanej wokalistki, Christiny Aguilery, której głosu mogłabym słuchać przez całe życie i jeszcze dłużej i z utęsknieniem wyczekuję jej kolejnych płyt. Sam set też jest dla mnie swoistym powrotem do podstaw, ponieważ na co dzień królują u mnie raczej ciężkie, luźne zestawy, chętnie o zabarwieniu lekko rockowym a co ciekawe moją przygodę z modą zaczynałam właśnie od zabawy eleganckimi blazerami i butami. Gościnnie możecie przywitać pieska Badyla, który niestety nie jest mój, ale jest najwspanialszym zwierzakiem na świecie :)











marynarka - SH
bryczesy - nn
buty - nn
bluzka - H&M
Enjoy!

11 komentarzy:

  1. sliczny kolor tej marynareczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz : )
    podoba mi się marynarka ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka rewelacyjna!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i dziękuję za komentarz:)
    marynarka jest świetna ma cudny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:))
    obserwuję i zapraszam do śledzenia moich wpisów :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za bloga! Fajna stylizacja, świetna marynara ♥
    Dodaję do obserwowanych, bo fajnie się zapowiada i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, ze blog bedzie sie pozytywnie rozwijal :) fajne zdjecia i psiak :P Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) może poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely lovely pictures and fab blog, maybe want to follow each other?;) http://fashiono2.blogspot.com.es/ xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne stylizacje!
    obserwuje:8

    OdpowiedzUsuń