2012/03/22

The moon is burning my mind

Moje życie ostatnio kręci się wokół szkoły, łóżka i ewentualnie co jakiś czas zahaczy o komputer, ale jakoś tak się składa, że kiedy spędzam milionową godzinę w szkole albo przychodzę do domu i padam na twarz to niestety moja wena całkowicie się wypompowuje razem ze mną i zamiast nosić wszystkie swoje barwne i szalone ubrania zazwyczaj ląduję w jeansach i t-shircie, bo tylko to jest w stanie wykombinować mój wiecznie przemęczony umysł. Dzisiaj po raz pierwszy od tygodnia udało mi się skompletować coś w miarę sensownego i sfotografować to, więc jest też i post. Właściwie, to każdą z rzeczy, którą mam na sobie planowałam Wam pokazać już od dłuższego czasu, no może z wyjątkiem butów, które są nowością w mojej szafie. Nowością jest też to, że zdjęcia zostały zrobione nocą, przy użyciu flash'a. No właśnie, wiosna idzie, piękne słońce, ludzie cieszą się nim, wyciągają kolorowe ubrania z szafy i świętują z powodu ocieplenia a ja robię zdjęcia po zmroku i w dodatku przyodziana prawie wyłącznie w czerń i biel. Jak zwykle na opak... Eh, czasami sama siebie nie rozumiem :) Ale na zakończenie tego pesymistycznego posta życzę Wam kochani duuuużo słoneczka, ciepełka i coraz piękniejszej wiosenki, żebyśmy wszyscy wyszli w końcu z zimowej deprechy i cieszyli się życiem :) ;*











Shoes: SequinShoes | Jewellery: Pimkie/House | Waterfall jacket: H&M | T-shirt: DKNY | Leggins: H&M

Pozdrawiam! xoxo Madzia :)

25 komentarzy:

  1. mi się podoba bardzo!! nie przeszkadza mi to że jest taki ciemny!!
    żakiet dużo daje :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :) Sama posiadam ten żakiet i muszę przyznać, że bardzo dobrze się go nosi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestawik, leginsy pierwsza klasa :) żakiecik wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. takich leginsow jeszcze nie spotkalam, do tych bucikow pasuja idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna narzutka i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woww...cool outfit! LOVE the jacket and leggings

    Lovely blog! Maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    Have a great week!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your sweet comment and for follow, I'm following you back now :)
    Unfortunately you haven't "bloglovin", but if you decided to join it, please let me know, and we can each other there as well, it's really easier to keep in touch ;)

    PS: Your bag is awesome!


    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  8. i absolutely LOVE your style. you're so beautiful! <3
    love the leggings

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Wszystko bym Ci tu ukradła! :) Zachwyciłaś mnie tym lookiem i tymi leginsami! MEGA!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie!!! leginsy i torebka sa fantastyczne! A gdzie kupiłas torebke?:P
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw, fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna narzutka, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te buty :)
    mam takie same :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie dziś było bardzo zimno, więc każde życzenia się przydadzą :) strój fajny, ale torebka i leginsy... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super, świetna marynara

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne masz koturny :)
    Zapraszam do mnie :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Legginsy i żakiet- rewelacja! :) Cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te legginsy! Już dawno na takie poluję, ale jakoś nie mam okazji, aby je kupić...
    Szkoła męczy każdego, niezależnie od wieku i nadmiaru obowiązków :)
    qever.blogspot.com
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty i zakiet genialne!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. very cool photos! Love your hair! LOVELY blog, loved it!! Come by and let's follow each other! Stay in touch! mwah ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. żakiecik rewelka! podoba mi się tutaj! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. buty rewelka, zdzieram z ciebie!<3

    OdpowiedzUsuń