2012/03/11

Take me to Wonderland, baby!

Powróciłam! Może to trochę bezsensownie brzmi, patrząc na to, że na moim blogu widnieją jak do tej pory zaledwie trzy posty, ale niestety dopiero teraz mam zdjęcia, których nie wstydzę się tu wrzucać ze względu na jakość... Coraz więcej słońca na naszym niebie, więc i ja coraz chętniej wychodzę co owocuje ciekawymi zestawami i w miarę dobrymi fotkami, więc myślę, że od tej pory będzie już dobrze. Dzisiejszy zestaw składa się głównie z moich ulubionych legginsów, które baardzo zwracają na siebie uwagę na mieście przez co je uwielbiam, i mimo tego że upolowałam je dawno temu na wyprzedaży w Croppie to nigdy nie spotkałam drugiej osoby, która miałaby je na sobie. Niestety podczas zimy i śniegów odpoczywały sobie w szafie gdy ja broniłam sie przed zamarznięciem w jeansach ale teraz stęskniona wygrzebałam je z najgłębszych półek i zdecydowanie są moim numerem jeden na wiosnę, tym bardziej, że neony znów w modzie :)













Jacket: Allegro | Leggins: Cropp | Shoes: New Yorker | Hat: Pimkie | T-shirt: Troll

Mam nadzieję, że całość wam się podoba, a juz niebawem kolejny set i zdjęcia mojego DIY :)

8 komentarzy:

  1. Żakiet przegenialny! I piękny kapelusz, ślicznie Ci w nim ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, żakiet upolowałam w zeszłe wakacje za 30 zł z wysyłką :D a co do kapeluszy to jestem już chyba uzależniona, noszę je non stop i ciągle dokupuję nowe modele :)

      Usuń
  2. dziękuję ;)
    masz extra torbę!!!! a calośc mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie!! piękny żakiet i torba cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz - bardzo oryginalne legginsy w cudnym odcieniu zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!Marynara i legi genialne!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń