2012/04/29

I'm the queen of zebra's world


Zdjęcia, które dzisiaj chcę Wam pokazać przeszły poważną próbę, a mianowicie postanowiłam je trochę pomęczyć i pobawić się w przeróbki. Efekt? Jest jaki jest, chociaż muszę przyznać, że jak na moje antyzdolności to jestem zadowolona :D Mimo wszystko proszę o wyrozumiałość i jeżeli macie jakieś konkretne rady/sztuczki dla początkującej koleżanki to będę bardzo wdzięczna :)

Skórzane rurki to element garderoby, z którym ostatnio się nie rozstaję, mogłabym je nosić do wszystkiego i wszędzie. Tym razem połączyłam je z sukienką we wzór zebry ozdobioną wielkimi pagonami, która w tym wypadku stała się bluzką oraz czarnymi koturnami. Całość "przyprawiłam" rockowymi bransoletkami, złotymi kolczykami w kształcie bambusowych kół i lekko przesadnym makijażem. Znajomi w szkole stwierdzili, że wyglądam jak szamanka albo jak Murzynka z teledysków R&B (pomijając moją bladą aż do przesady cerę i blond włosy :D) więc chyba mogę czuć się spełniona, bo takie mniej więcej były moje inspiracje :)

Zestaw był już publikowany na jednym z portali modowych ale ze względu na marną jakość zdjęć nie trafił na bloga, więc zrobiłam nowe i pokazuję wam go teraz :)






Ojj nie było łatwo biegać w tych butach po trawie i gruzach, więc pod koniec "sesji" wyglądałam tak:


Dress/Tunic: River Island | Shoes: SequinShoes | Jewellery: NN | Pants: Orsay

Enjoy! ;*
M.

21 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo dobre ! bluzka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, ale piękne buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne bluzka i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zakochałam w tym zestawie! :)) Świetne połączenie bluzki z tymi rurkami:)

    Zapraszam Cię na Pastelowy konkurs u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi się podoba !!
    od stóp do głów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, genialna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja! zakochałam się w butach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja i śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka genialna, całość fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna fryzura ! Buty są świetne ale nie wyobrażam sobie w nich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa stylizacja :)

    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, tak z pazurem ;D

    Zapraszam do mnie:alterations-pasion.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są naprawdę cudowne! a w czym je przerabiałaś? chętnie też poznam jakieś nowe techniki ;P

    A Twoja fryzura- przepiękna! Ach, tylko czekam aż znów będę mieć długie włosy, haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* fryzura należy do takich robionych w trzy sekundy, więc nie wiem czy jest się czym zachwycać :D A fotki były przerabiane w aplikacji BeFunky, jak wyguglujesz to pojawi Ci się link bezpośrednio do niej :)

      Usuń
  14. Ciekawe zestawienie, takie drapieżne, ta fryzura niby grzeczna, ale nadaje całości charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sesja!


    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1/8/12 15:05

    super te skórzane spodnie - wiecej foto w nich!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rurki świetnie zgrane z paskiem, i wreszcie widac uśmiech na Twojej twarzy, do tego genialna miejscówka na zdjęcia. Drapieżnie wyglądasz na tych ujęciach. Bluzka też mi się podoba, czym robisz zdjęcia, bo jakość jest naprawdę dobra, co do obróbki to befunki to fajna sprawa. Jeśli potrzebujesz jakieś rady to wal śmiało. Chętnie pomogę. Pozdrawiam.

    Ps to chyba Twoja najlepsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń