2012/04/11

There is wildness inside of me.


Dawno mnie tu nie było. Znowu. Taak wiem, biję się w pierś, przepraszam i sama sobie nie mogę wybaczyć, ale nie chciałam dodawać postów na siłę byle tylko zapchać dziurę. Święta świętami, było dużo sprzątania i dobrego jedzenia, jak to u wszystkich chyba :) Udało mi się trochę odpocząć i dzisiaj już wracam do szarej codzienności, chociaż przyznam, że dzisiejszy poranek nie był jeszcze taki łatwy... Uff. Wrzucam fotki z mojej wczorajszej współpracy z Karolą, jakość nie jest taka jaką sobie wymarzyłyśmy ale zaczynało się robić szaro a to nie jest najlepszy czas na robienie zdjęć moim aparatem :( 




Moda na "real foto" drukowane na ubraniach to jeden z tych trendów, które w przeciwieństwie do pasteli są dla mnie hitem i pewnie długo nim pozostaną. Swoją tunikę z paszczą krokodyla znalazłam już jakiś czas temu w SH i jestem z niej bardzo dumna :) Połączyłam ją z rurkami wykonanymi z eko skóry, militarną marynarką, którą już wam pokazywałam oraz skórzaną ramoneską z frędzlami. Dla przełamania pojawiła się wiekowa torebka, która każdej stylizacji nadaje charakteru dlatego bardzo się cieszę, że znalazła się w mojej szafie :)








A teraz czas na deser. Creepersy to dla mnie nie nie trend, to miłość od pierwszego wejrzenia. Odnalazłam w nich bratnią duszę, co sprawiło, że moja tęsknota nie dawała mi żyć i musiały pojawić się w mojej szafie. I nie liczyło się to,  że właśnie stają się popularne i mają je wszystkie świetne blogerki na całym świecie. Po prostu, najzwyczajniej mi się podobają, jak żadne inne buty jakie widziałam. Niestety, Wydać kilkaset złotych z dnia na dzień to nie na moją kieszeń, więc musiałam zadowolić się modelem firmy DeeZee. Jakość oczywiście powalająca nie jest, ale wyglądają nie najgorzej więc ogólnie z zakupu jestem zadowolona, choć i tak już wiem, że za jakiś czas sprawię sobie coś porządniejszego, bo moje uczucie chyba tak szybko nie wygaśnie... Mogę jednak z czystym sercem polecić ten model osobom, które też jarają się creepersami ale nie są pewne, czy będą do nich pasować i czy warto wydawać nie taką małą sumkę na Demonię czy Undergroundy :)




Shoes: DeeZee | Pants: Orsay | Bag: vintage | Tunic: SH | Military jacket: Allegro | Leather jacket: Allegro

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, tak samo za te które już się pojawiły jak i te, które mam nadzieję jeszcze tutaj zostawicie :)

xo xo xo Madzia :)

49 komentarzy:

  1. Tunika rewelacja i to z sh! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your style and all your looks, you are charming!!!!
    LOVE pants <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz!!
    buty cuda!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit!
    I love lather pants!
    I had post in my blog recently, about leather pants!
    Check it out:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome! Really like your shoessss!! Following you now ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kurtka, bardzo mi się podoba! :) świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwyca mnie każdy element zestawu! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello!
    Want to know your blog? Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    This blog is not personal! It is for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, crafts, cooking, sewing, photos, poetry, and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community is also of interest to you and your friends.
    Come on site, enter your blog url and the url please your friends
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja <3
    Pozdrawiam koleżankę z Modnej Polki i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna ta koszulka, kurtka i creepersy. ja tez czuję do tych butów miłość bezkresną, ale jak na razie mam tylko trampki na platformie z H&M. Może spróbuję coś zamówić w najbliższym czasie. Pozdrawiam, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, kurtka, torebka- rewelacja! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oja zaczapista kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czad, dobry masz styl dziewczyno!
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oryginalnie :) dobry blog, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna torba i bluzka :)
    dodaje się oczywiście do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz cudownie.;)
    Kocham twoją torbę.:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog . ♥

    Obserwuję , i liczę na rewanż . ; ** !

    * Zapraszam : my-life-weronika.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne buty i skóra <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz kapitalne te buciorki !

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twojej torebce. No i w creepersach, oczywiście, ale na nie choruję już od kilku lat. ;) W końcu sobie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw! nie jestem fanką takich butów, ale te są bardzo fajne. A militarna kurtka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta Twoja kurtka z frędzlami jest wspaniała! Oczu od niej oderwać nie mogłam ;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi shawty! I am Cecilia and i find your blog amazing! but I have a boredom. I joined Blogger for some time and I don’t have enough members! Can you please join my blog? I really need it and I promises to become member of your blog also thank you!

    OdpowiedzUsuń
  24. likeeee your blog dear!!!
    keep posting and go for it!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  25. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko genialne :) buty cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wprawdzie nie nalozylabym na siebie tyle skory, ale bardzo u Ciebie bardzo fajnie to wyglada. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna stylizacja :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. skora, buty, rotba <3 wszystko mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. buty, skóra, wszyyystko, swietne połączenie;))

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, świetna kurtka.!
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny blog :) Obserwujemy ? Jeśli dodasz się do obserwatorów bloga : http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ na pewno się odwdzięczę :D Tylko zostaw link w komentarzu ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw:) podoba mi się w nim wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny zestaw *.*
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Te buty są świetne! Co prawda widziałam je tylko na stronce dee zee, ale widok na Twoich stopach utwierdził mnie w przekonaniu, że mi się baaaaardzo podobają. A w połączeniu z tą tuniką (z sh? ja chyba nie umiem szukać w sh, bo takich perełek nie widuję... ale powalczę jeszcze :D) to po prostu... Słów mi brakuje, więc posłużę się jednym: MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialna bluzeczka! ;)
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  37. love the look!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  38. bluzka, spodnie i buty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nieziemska skórzana kurteczka i genialny top ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. mnie się podoba grzywka !:)

    OdpowiedzUsuń
  41. marzy mi się taka kurtka, jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja i świetny blog :>
    obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dajesz czadu dziewczyno!!Fantastyczny blog i zdjecia!
    Zapraszam do siebie i jak masz ochote do obserwowania sie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Droga Magdo świetnie wyglądasz w kapeluszu (podobno ja też:-)) a połączenie skórzanych rurek w tej stylizacji wyszło genialnie. Jesteś niesamowita, to moja 2 ulubiona Twoja stylizacja.

    OdpowiedzUsuń