2012/05/03

So what?!

Ahhh może nie będę oryginalna, ale napiszę, że słoneczko nas rozpieszcza ostatnio! Uwielbiam taką pogodę, uwielbiam lato! Wczoraj nawet próbowałam się opalać ale słońce nie za bardzo chce się zatrzymywać na mojej wiecznie białej skórze więc skończyło się na tym, że oblazły mnie mrówki i zmykałam do domu :D Zdjęcia też są z wczoraj ale były robione już po zachodzie słońca, a każdy kto tak jak ja posługuje się średniej klasy cyfrówką dobrze wie co to oznacza dla jakości fotek... Moja jak zwykle "fachowa" obróbka dała tyle, że w ogóle mnie na nich widać, więc proszę cieszyć pyszczki stylizacją i nie czepiać się :D Krótkie spodenki powstały ze starych jeansów i kilku ćwieków, do nich dorzuciłam neonową tunikę, którą już jakiś czas temu za pomocą akryli ozdobiłam pacyfą i mój kochany wzorzasty żakiecik. Jako że moja kombinatorska natura nie dała mi spokoju pojawiły się też podkolanówki kupione w zeszłe wakacje za całe dwa zeta i swoją drogą nawet sobie nie wyobrażałam jaką sensację na mieście mogą wywołać zwykłe skarpetki :D O creepersach rozpisywałam się już w poprzednich postach, ale ostatnio się z nimi nie rozstaję, więc założenie ich było właściwie czynnością podświadomą. Co prawda troszkę się gryzły z marynarą, aczkolwiek mnie się ten efekt podobał i nie miałam problemu, dla czepialskich mogę dodać, że w ciągu dnia było tak gorąco, że i tak większość czasu spędziłam bez narzutki.


Waterfall jacket: H&M | Tunic: New Look+DIY | Shorts: DIY | Bag: NN | Socks: NN | Creepers: DeeZee

Buziaki ;*
Madzia

38 komentarzy:

  1. kocham Twoją narzutę ;o wyglądasz GENIALNIE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna ta narzutka !!
    rewelacyjnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginal <3
    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Cały zestaw mi się bardzo podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! cały zestaw mega!!
    świetne te skarpetki
    dodaje do obserwowanych!

    zapraszam do mnie ;)

    http://maggie-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę wszystko prócz zakolanówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie wszyscy poczuli tą magię kombinatorstwa :D Ale skoro reszta się podoba to i tak dzięki ;*

      Usuń
  8. genialna stylizacja, jedna z fajniejszych, jakie ostatnio widziałam (a uwierz, że trochę blogów dziennie przeglądam :D) ta narzutka w połączeniu z pacyfkową koszulką wygląda rewelacyjnie! a creepersy masz mi tu natychmiast oddać :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a w kapeluszach jestem ostatnio wręcz zakochana, muszę też sobie taki sprawić ;)

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/05/blue-as-sky.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja,bolerko zawsze mnie intrygowało :)


    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam problemy z opalaniem się, bo mogę leżeć na słońcu cały dzień i jedyne co mi się czasem uda osiągnąć to czerwona, a nie brązowa skóra :D a zdjęcia wyszły całkiem niezłe. zakochałam się w Twojej narzutce, jest śliczna. świetnie wyglądałaś :)

    ps. to Twój kot? jest piękny! kocham czarne koty. tzn koty w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot (a właściwie kotka!) należy do mojego fotografa-koleżanki i wabi się Dacota, kręciła się przy robieniu fotek więc też znalazła się na blogu :) Ja też uwielbiam koty i mam swojego, ale mój jest szarym tygryskiem, z resztą może go kiedyś tu pokażę :)

      Usuń
  12. Twoje nooooogi! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Skarpy są świetne. Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki z narzutką. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne są te buciki, i super wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wszystko ze sobą dopasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa tworzysz świetne stylizacje :))

    Obserwujemy i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygladasz!
    Dziekuje za komentarz!Obserwuje i bardzo sie uciesze na rewanz:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko jest genialne, tylko te podkolanowki jakos mnie nie porywaja, ale cala reszta swietnie dobrana!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz bardzo fajnie, zestaw z pomysłem :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, wspaniale buty <3
    zapraszam do siebie, może się poobserwujemy?
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko fajnie dobrane, w narzutce jestem zakochana, poprzednie posty też przykuły moją uwagę także pozostaje mi tylko obserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo mi się podoba, to, że masz swój własny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. you look super rad.. i love your shirt and those creepers!! i need a pair like those.

    xo, Carla
    misscarlaviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooj słońce Nas rozpieszczało, niestety już tak nie jest! Świetny look - tak na prawdę wszystko mi się podoba, więc nie będę wymieniać każdego elementu po kolei. Bardzo fajnie wszystko dobrałaś, dzięki czemu ten look nie jest standardowy, a wyjątkowy i oryginalny! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. o wow! super wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your creepers! I was supposed to get something similar online but it failed! Love your peace tee too!
    -Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Blazer, torba i bransoletki przecudowne ! *_* Naprawdę genialnie. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing look! love all!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie <3

    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  30. I love it!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. super blog. masz świetne wyczucie stylu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z modnejpolki. Masz tak odjechane nogi, że w życiu chyba lepszych nie widziałam :O

    OdpowiedzUsuń
  33. genialnie wyglądasz, wszystko w moim guście! kapelusz, jeden z moich ulubionych gadżetów, skarpety na które poluję plus kontrowersyjne creepersy; pozostaje mi tylko obserwować! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak jak już pisałam na stylizacja.pl - uwielbiam Twoje poczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zajebisty look i do tego ten słodki kociak.

    OdpowiedzUsuń