2012/07/14

Dirty pastels

Ja nigdy nie byłam grzeczna. Na pierwszy rzut oka mogę się taką wydawać - blondyneczka, buzia przeciętna, że aż boli, miła, uśmiechnięta... Podobno każdy z nas ma swoją "ciemną stronę" i moja przejawia się chyba właśnie w modzie. Bo co z tego, że miła blondyneczka, jak biega na nieprzyzwoicie wysokich obcasach (chociaż według osób z mojego otoczenia przy takim wzroście powinno to być absolutnie zabronione), obwiesza się żelastwem, nosi jakieś rozwleczone szmatki, a w dodatku nic do siebie nie pasuje... Nie znoszę sukienek i prawie wszystkiego co delikatne i kobiece (oprócz obcasów, oczywiście ]:-> ) dlatego też na obecne pastelowe trendy patrzyłam z dużą niechęcią. Mimo wszystko jako prawdziwa bloggerka modowa nie mogłam  ich ta po prostu olać i oto jest moja wersja pastel look - troszeczkę brutalna :)

Nie wiem, czy zauważyliście, ale nie przepadam za biżuterią i dodatkami, właściwie mam swój stały komplet, który potrafię wkręcić do każdej stylizacji :D Oprócz tego mój blog zamiast "a cup of fashion" równie dobrze mógłby nosić nazwę "1001 zastosowań łańcucha" bo mój półmetrowy przyjaciel wypatrzony kiedyś na dziale męskim w New Yorkerze jest jedną z najbardziej niezbędnych rzeczy w mojej szafie - był już bransoletką, paskiem, uchwytem do torebki, naszyjnikiem na kilka sposobów, opaską na włosy itp itd... Jeżeli jeszcze nie macie swojego przyjaciela łańcucha a lubicie dociążające dodatki to koniecznie wybierzcie się do Castoramy i go sobie sprawcie, bo jest naprawdę niezastąpiony :)



Creepers: DeeZee | Socks: NN | Shorts: DIY | Shirt: NN or I don' remember... | Sweater: DIY | Earrings: C&A | Bracelets: H&M, House, DIY, NN


Jeszcze na koniec chciałam podziękować, że tak mocno wzięliście sobie do serca moje zachęty do częstszego odwiedzania mnie :D Następnego dnia na bloga weszło ponad 100 osób! :O Szok w ciapki, ale dziękuję bardzo :*

Buziaki, Madzia :*

41 komentarzy:

  1. pomysłowa , oryginalna dziewczyna
    z Ciebie !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się tym bawić, żeby nie było nudno ;)

      Usuń
  2. spodenki są świetne;) zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaak! Wyglądasz zajebiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko spoko, te kolczyki mnie troche tu rażą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to spoko czy nie spoko? :D Poza tym nie rozumiem dlaczego cię rażą, mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  5. boże ale cdowny ten sweter! i spodenki! super! jestem pod wrażeniem kreatywności! Jedynie kolczyki są przesadzone, mogłaś inne wybrać. Ale i tak jesteś genialna i z przyjemnością dodaję bloga do obserwowanych. pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. ok właśnie widzę, że już Cię obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ee tam, idźcie wy sobie gdzieś indziej przesadzistości szukać kolczyki są idealne :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow ale odważne!świetne! obserwuje jak nic!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również się przyłącze do osób którym kolczyki tutaj troszkę nie pasują :)) ale reszta jest świetna :))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. rany, jestem pod wrażeniem! naprawde sama to zrobiłaś? wygląda przecudnie, obserwuję!
    dopiero zaczynam swojego bloga, może byś wpadła i dała mi kilka cennych rad? z góry dzięki :)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. totalnie zainspirowałaś mnie tym swetrem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokazałaś "pazur";D. Jestem zachwycona;DD.
    Z chęcią zaczęłabym z Tobą współpracować ;p.
    MOże akurat;*;D.
    Pozdrawiam;p.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli o współpracy mówisz poważnie to mam kilka pomysłów^^;D.
    Tylko musimy się na razie umówić;D.
    napisz mi na maila: kokardynka@interia.pl swojego linka fb czy coś takiego, jakoś się dogadamy^^;D.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten genialny sweter, który kocham <33333333333333333333333!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten zestaw jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. DIY szaleństwo! podziwiamy za cierpliwość z tymi spodenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, wyglądasz świetnie!!!!!!!!!!!!!!!!!! drażnią mnie kolczyki, ale poza tym genialnie! pozdrawiam i zapraszam na http://precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne DIY!gratuluję pomysłu:)zapraszam do siebie www.cho-i-ne-czka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjęcia :)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. im wiecej dziur tym bardziej modne:D

    swietny i zabawny ten sweter:)

    zapraszam na Konkus:)

    http://magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie wyglądasz - obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zachwycona tą stylizacją. Podoba mi się w niej wszystko - wyjątkowa , nietuzinkowa po prostu suuper ;) śliczne panterkowe buciki i spodenki. Całość jest rewelacyjna ;) Bloga oczywiście obserwuje !! Zapraszam także do mnie madameestelle.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow *-* super bardzo mi sie podob obserwuje !!! :)
    http://hahoda.blogspot.com/ ja zapraszam na rozdanie z bonami

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. Spodenki są po prostu genialne! Fajnie jest zobaczyć coś oryginalnego :)

    obserwujemy? :)
    http://theblondberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. całośc mega :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  26. to żeś się poznęcała nad ciuchami kobieto:D
    efekty bardzo ciekawe, oryginalne no i własnej roboty więc podwójnie cenne i wyjątkowe:)
    jednakże jak na jeden zestaw dla mnie za dużo się dzieje, ale kto co lubi, ja muszę mieć układnie do bólu:)
    muszę się zabrać w końcu za swoje przeróbki bo leżą i czekają w nieskończoność...

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna prezencja :) Strój idealnie dobrany do figury :) Trzy razy na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śmiechowe :DD Super.
    Obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy30/7/12 16:47

    soł hipsta....

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny blog!

    + Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajna stylizacja. ! :)


    zapraszam do mnie http://daydream-byania.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. no ten sweter mnie rozwalił! świetny i bardzo pomyslowy:)
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń