2012/07/09

Glam Jack

Dzisiejszy post wbrew pozorom obejmuje pełna abstynencja :) Nie lubię alkoholu, ale wyłowienie tej koszuli w SH dało mi dużo radości i szybko stała się jedną z moich ulubionych części garderoby. Jest idealna - wygodna, nie gniecie się, ma marmurkową fakturę, pasuje prawie do wszystkiego i cudownie można ją wkomponować w stylizację o zabarwieniu rockowym. Swoją drogą nie sądziłabym, że Calvin Klein projektował ubrania w których główną rolę gra logo whiskey - a jednak... Tym razem połączyłam ją z pasiastymi rurkami, które kosztowały mnie sporo nerwów (i taśmy klejącej) ale w końcu są! I to takie jak sobie wymarzyłam :) Resztę mieszanki dopełniły ukochany kapelusz, pieszczocha i czarne koturny. Przepraszam za psa w tle, ale to nie moja wina, że każdy kto kiedykolwiek robi mi zdjęcia musi mieć jakieś zwierzę... Poza tym Badyla znacie już z jednego z pierwszych postów :) Aaaa i żeby nie było - zdałam :D I to nawet z lepszymi wynikami niż bym się spodziewała! Tzn może chwalić się nie będę, bo i tak są dosyć przeciętne ale chyba końcoworoczne zakuwanie coś dało :)

I jeszcze jedno na koniec - w międzyczasie licznik odwiedzin bloga przekroczył 1100 - DZIĘKUJĘ!!! Nawet nie wiecie jak ogromną radość mi to sprawiło, więc zachęcam, żebyście wpadali tu częściej :)











Shirt: Calvin Klein (SH) | Pants: DIY | Shoes: SequinShoes | Hat: Pimkie | T-shirt: House

Pozdrawiam serdecznie i obiecuję, że następnym razem wpadnę tu szybciej niż za 2-3 tygodnie! 
Madzia :)

28 komentarzy:

  1. Zazdroszcze koszuli :P Swietny look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie! Genialne połączeni koszuli i spodni!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zrobiłaś te spodnie?! wyglądają rewelacyjnie!!! ogólnie świetny set, bardzo lubię twoją oryginalność i styl :* zawsze masz ode mnie szczere oceny na modnej polce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a nawet nie wiesz jak ja się cieszę, że Twoje opinie są szczere ;* Spodnie to farba akrylowa+trochę taśmy klejącej żeby paski wyszły w miarę równe :D Co prawda są raczej średnio komfortowe w użytkowaniu, bo farba się ściera w niektórych miejscach, ale będę jeszcze kombinować i spróbuję bardziej ją utrwalić, bo podobają mi się sztrasznie :(

      Usuń
  4. nie wierzę że zrobiłaś te spodnie sama! wyszły świetne!! <3
    wg set mega! masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JESTEŚ GENIALNA! tutaj przeszłaś samą siebie :P wyglądasz idealnie, a tak poza tym świetnie Ci w kapeluszu :) i jestem pełna podziwu, że zrobiłaś sobie sama te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, mamo! Już od dawna szukałam takich spodni, jak zobaczyłam Twój look na Modnej Polce to musiałam tutaj wpaść! :D Wyglądasz czadowo, choć na usta ciśnie mi się inne słowo, może trochę mniej kulturalne! Rewelacyjny look, spodnie diy, koszula z sh, buty, kapelusz - wszystko tworzy świetną całość! :) Jestem pod wrażeniem, serio, serio!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie boskie ;) obserwuje zapraszam do mnie
    www.jagodowo-jagodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszalałam na punkcie Twojej koszuli!!
    Pozdrawiam i zapraszam, niebawem nowy look www.FogDancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne spodnie i cudowna koszula :) świetny łup :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne spodnie i cudowna koszula :) świetny łup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna koszula. Jak kiedyś Ci się znudzi to koniecznie daj mi znać, chętnie odkupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale dłuuuuugie nogi ;)

    pozdrawiam, obserwuję; )

    OdpowiedzUsuń
  13. MEGA!!! Zazdroszczę koszuli strasznie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooj, dziękuję Ci ślicznie! :) Cieszę się, że Ci się podoba i dzięki za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten look jest boski!

    Wpadnij do mnie
    disaster-in-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja :)) Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  17. te koturny są cudowne! zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szaleję na punkcie Twojej koszuli! obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz super !!
    koszula jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne, uwielbiam takie klimaty, koszula, spodnie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  21. super koszula i spodnie, czym je malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbą akrylową, aczkolwiek na spodniach trochę się ściera :(

      Usuń
  22. wszystkie twoje stylizacje na blogu są naprawdę bardzo fajne :)


    http://daydream-byania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń