2012/08/17

Black Part Love

Witajcie! Tym razem zamiast standardowych fotek zestawu mam zbiór zdjęć z całego dnia, nie jest ich zbyt dużo ale nie było czasu ani ochoty żeby zrobić coś konkretniejszego... A że biegałam po centrum handlowym to najlepsze nie są, ale ważne że był fun :D Próbowałam jeszcze później zrobić dla was jakąś minisesję ale wyszło chyba jeszcze gorzej... cóż, czego się spodziewać po zdjęciach robionych po ciemku, z flashem, na balkonie, z samowyzwalacza przy lejącym deszczu (cieszmy się wszyscy, że mój balkon jest taki duuuży i zadaszony). Mimo wszystko chyba dacie radę coś tam dojrzeć więc czekam na opinie :) A tak w ogóle to ten post jest ciosem prosto w twarz dla osób, które twierdzą że przebieram się do zdjęć. Otóż nie, nie ma takiej potrzeby.

Zestaw jest prawie w całości czarny, rozświetla go tylko koszula, a właściwie jej połowa. Mam niezwykłą słabość do czerni, to jeden z moich ulubionych kolorów. Jest na tyle magiczna, że pasuje do wszystkiego, praktyczna w użytkowaniu, NIGDY nie wychodzi z mody a mimo tego można z niej stworzyć absolutnie świetny i interesujący zestaw. Tak, czerń to zdecydowanie jeden z ulubionych kolorów. Uwielbiam kupować czarne ubrania i nigdy nie leżą w szafie nieużywane a wręcz przeciwnie, noszę je non stop i w żadnym wypadku się nie nudzą :)

PS Nie, nie pomyliłam pór roku. Czapka zawsze spoko!







Fun ze znajomymi :D Po prawej Karola, która często robi mi zdjęcia na bloga, po lewej Filip, który na blogu się niczym nie zasłużył, ale był z nami :D
I am wearing:
Leggins: H&M | Shirt: SH | Creepers: DeeZee.pl | Leather jacket: @

I jeszcze jedno! Pilnie potrzebuję zebrać trochę kasy, więc planuję sprzedać kilka rzeczy, które zalegają mi w szafie, więc wrzucam zdjęcia spodenek DIY które idąna pierwszy ogień, niedługo tych rzeczy będzie więcej i też się tu pojawią :)





Są naprawdę świetne, sama bym nosiła ale są na mnie trochę za małe, więc stwierdziłam że nie warto je zostawiać...  W rzeczywistości ładniejsze niż na zdjęciach, dla chętnych mogę później wysłać lepsze zdjęcia.
Cena 45 zł z już wliczoną wysyłką, w razie potrzeby jest możliwość wystawienia na allegro
kontakt na: amelle123@wp.pl

Pozdrawiam, Madzia :)

9 komentarzy:

  1. omnomnomnom *koszula* świetnie wyglądasz, jeszcze ta czapa <3 zawsze jestem pod wrażeniem dojrzałości i wyczucia twojego stylu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula super:) bardzo fajnie Ci w tej czapie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaah te Twoje włosy! świetna koszula i czapa, bardzo udany zestaw, zdecydowanie dołącza do grona moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! mam takie same legginsy;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szorty. :D
    Ale Ci włosów zazdroszczę.♥

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw!

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń