2012/08/26

Fucking Perfect!

Nie jestem minimalistką. Nie jestem i nie będę, uwielbiam, gdy w moich zestawach coś się dzieje a i największymi inspiracjami są dla mnie osoby, które bardzo wdzięcznie umieją opanować przepych i zrobić przy jego użyciu naprawdę fenomenalny zestaw. Ja chyba jeszcze do końca nie opanowałam tej sztuki, ale wytrwale będę dążyć w tym kierunku i doskonalić swe umiejętności łączenia przeróżnych faktur, materiałów i wzorów aż do pełnego ich opanowania, tego jestem pewna! Przecież to o wiele zabawniejsze, niż tworzenie prostych acz często bardzo gustownych i eleganckich looków. Oczywiście nie mam tym samym zamiaru atakować osób, które lubują się w tego typu strojach, moja opinia jest czysto subiektywna :) Tylko że... minimalizm jest taki idealny... a dla mnie perfekcyjność jest nudna! Oficjalne zasady mody mówią nam, co wolno łączyć ze sobą i kiedy co wypada ubrać, ale czy tak naprawdę zawsze chcemy być idealne i ściśle się do nich stosować? Nie! Przynajmniej ja nie chcę :) Za podstawę przy kreowaniu swojego własnego stylu uważam odrzucenie wszelkich stereotypów i po prostu zabawę! Przecież styl potrafi być kolorowy, wymyślny, pomysłowy i fascynujący, dlaczego więc miałabym zamykać się w ścisłych regułach i ich przestrzegać? Wystarczy tylko odrobina dystansu do świata i kreatywności żeby stworzyć coś fantastycznego, pięknego na swój własny sposób :) Piszę o tym w tym poście ze względu na połączenie wzorów, w którym ja się zakochałam i chcę wam zaprezentować, a już przy poprzednich postach dostawałam komentarze, że mam sobie poczytać o minimalizmie... Więc dla wyjaśnienia: doskonale wiem czym jest minimalizm. Prawda jest jednak taka, że chyba już jakiś czas temu osiągnęłam wyższy "level" własnego stylu i nie zamierzam cofać się w rozwoju tylko dlatego, że nie każdy miałby ochotę lub odwagę zdecydować się na takie połączenie (oczywiście nie stawiam się ponad zwolennikami prostoty, po prostu skoro mam pomysły na coś bardziej pokręconego, to chcę je wykorzystywać). Wydaje mi się, że mam wystarczająco dużo odwagi i kreatywności, żeby z nimi kombinować i jednym z celów tego bloga jest pokazanie, że może to być ciekawe :) Dlatego wszystkim czytającym ten tekst życzę wielu świetnych pomysłów na szalone połączenia i czerpania z tego takiej samej radości jak ja, bo przecież to ma być przede wszystkim dobrą zabawą :)









Jacket: NN | Shirt: SH+DIY | Leggins: New Yorker | Creepers: DeeZee | Jewellery: H&M, New Yorker, NN

A na koniec coś dla ucha:


15 komentarzy:

  1. kocham te Twoje legginsy!
    świetnie wyglądasz :*
    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po co masz się ograniczać jak wszystkie twoje sety wyglądają na dopracowane i super dopasowane! a przy tym oddają twoją osobowość :* ja je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26/8/12 20:06

    FAKT ''styl potrafi być kolorowy, wymyślny, pomysłowy i fascynujący'' ale połączenie panterki ,pasków i frędzli ? według mnie tego nie można nazwać nawet przepychem ,raczej usilną próbą połączenia wszystkiego co 'modne' czyli tzw pseudo oryginalność, ale to juz kwestia gustu, do mnie to nie przemawia - SUBIEKTYWNA OPINIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz - nie trafiłeś/aś. Nigdy nie staram się połączyć wszystkiego co modne, bo nie moda kieruje moimi wyborami, wystarczy przejrzeć kilka postów wstecz, żeby zauważyć, że rzadko kiedy promuję "najgorętsze" trendy, a co dopiero żeby robić to na siłę... I to nie jest pseudo oryginalność, to jest po prostu zabawa tym wszystkim :) szanuję Twoją opinię i rozumiem, że może ci się nie podobać. Proszę tylko o jedno - nie próbuj mnie szufladkować, bo nie znasz mnie i nie warto :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. legginsy <3!!! dla mnie za dużo, jednak ramoneska świetnie tonuje cętki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Piękne legginsy!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy26/8/12 20:36

    legginsy fantastyczne, ale nie pasuje mi do tego ta panterka.

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, uwielbiam Cię w tych getrach! I połączenie ich z frędzlami mi się bardzo podoba. Sama koszula w panterkę tutaj nie przemawia do mnie, ale gdy masz ją ze skórą to jak najbardziej to kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rób swoje i nie zmieniaj stylu, bo komuś się coś nie podoba:) to Twój blog, Twój styl, Twoje życie! :)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne getry :)
    Masz bardzo wyrazisty styl, trzymaj sie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko z innej bajki a razem prezentuje się świetnie.
    masz świetne wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, legginsy i biżuteria to moi ulubieńcy w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mi sie podoba ;p
    bardzo fajne stylizacje tworzysz ;p
    obserwuje i zapraszam do siebie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy25/9/12 19:03

    panterka, frędzle, pasiaste legginsy (swoją drogą bardzo ładne) i czapka a'la żul- tego trochę za wiele i nie wygląda dobrze. Miało być luźno i oryginalnie, a wyszło jakbyś założyła losowe rzeczy ze swojej szafy... Nie podoba mi się ;(

    OdpowiedzUsuń