2012/08/08

Light&Darkness

Witajcie ponownie :) Dzisiejszy post był raczej nieplanowany (tzn planowałam go od tygodnia, ale nie sądziłam, że akurat tę stylizację Wam pokażę, bo zdjęcia zrobiliśmy spontanicznie) dlatego jest trochę mniej zdjęć niż zazwyczaj i jakość połowy z nich wygląda jak wygląda, bo dopiero po dłuższym czasie zauważyłam, że coś z nimi nie tak i chciałam zrobić kilka przy lepszym świetle, ale akurat wtedy mój aparat postanowił się rozładować. Nie byłam zbyt szczęśliwa, ale ostatecznie wrzucam to co jest i następnym razem postaram się zadbać o lepszą jakość. Ramoneska, którą mam na sobie pochodzi z zamówienia zrobionego po wygranym konkursie firmy Funk'N'Soul, jaki organizują na swoim facebook'owym funpage (nie, to nie jest wpis sponsorowany, po prostu się troszku chwalę) :) Spodziewałam się co prawda, że będzie to coś w rodzaju kurteczki, ostatecznie okazała się cienką materiałową narzutką ale i tak jestem bardzo zadowolona, bo lubię takie rzeczy :) Oprócz niej wybrałam bluzkę, którą pokażę wam innym razem. Reszta stylizacji to pasiaste legginsy (byłam zmuszona kupić nowe, bo moje poprzednie robione własnoręcznie z jakiś powodów nie przetrwały prania... Buuu ;(((((( ), buty traperki i tunika DKNY, która jest jedną z podstaw w mojej szafie, bo jest niesamowicie wygodna i praktyczna, bo pasuje mi chyba do wszystkiego. Na koniec torebka z frędzlami, ale nie będę wam już o niej pisać, bo znacie ją bardzo dobrze.









Leggins: New Yorker | Shoes: Deichmann (SH) | Tunic: DKNY (SH) | Jacket: Funk'N'Soul | Bag: NN

Wrzucam jeszcze jeden z tych teledysków, które nie znudzą mi się chyba absolutnie nigdy, mogłabym klikać replay w nieskończoność... I mówcie co tam sobie chcecie, ale ta kobieta jest IDEALNA



Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego razu a ja idę w kocu poprzeglądać Wasze blogi :)
Madzia

13 komentarzy:

  1. Świetna ramoneska <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie dodają drapieżności! całość na tak;))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne leginsy ;) i cały outfit ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem totalnie zakochana w tym zestawie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozwaliłaś mój system tą stylówką <3 absolutnie ją uwielbiam! z resztą jak każdą twoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. WYglądasz idealnie, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny zestaw. :D Sama zastanawiałam się nad zakupem tych legginsów, ale jak dotknęłam materiał, to aż zrobiło mi się słabo. Choć muszę przyznać, że prezentują się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się te legginsy, są świetne :)

    http://daydream-byania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń