2012/08/11

Toxic Roses

Patrząc na swoje stylizacje przez pryzmat czasu - stosunkowo niedługiego czasu często niejedną bym zmieniła lub w ogóle usunęła. Później z kolei następuje dylemat co zrobić, aby te następne były takie jak powinny. I najgorsze pytanie - jak ja chciałabym, żeby one wyglądały? Czasami chyba gubię się w tym wszystkim i sama nie wiem co chcę sobą reprezentować... Zbyt wielki natłok inspiracji zewsząd, nowych trendów, przy których wszyscy naokoło wmawiają nam, że są dobre i to właśnie powinniśmy nosić, zbyt dużo przeróżnych stylów, z których każdy jest tak samo zachwycający. Jak w tym wszystkim odnaleźć siebie i to, co najbardziej do nas pasuje? Czasami wydaje mi się, że mam własny styl i jestem z niego zadowolona a czasami zupełnie nie wiem w którą stronę iść. Chyba mam kryzys. Zestaw, który Wam prezentuję jest takim kryzysowym tworem, po prostu zbiór rzeczy, które ostatnio nabyłam, lub o których sobie przypomniałam. Spodnie są wyprzedażowym łupem, już od dawna szukałam skórzanych czerwonych rurek a te dodatkowo mają świetne przeszycia na kolanach i ozdobne zamki na nogawkach. Czekały na mnie jedne jedyne, w moim rozmiarze i zabójczej cenie 39 zł. I jak tu takim odmówić... A po przyjściu do domu był płacz i zgrzytanie zębów, bo po raz kolejny uświadomiłam sobie, że jestem spodnioholiczką i trzeba je upchnąć na i tak już pękającej w szwach półce w szafie. No cóż. I wcale nie pomógł mi fakt, że tego samego dnia kupiłam jeszcze legginsy a kolejne spodnie wróciły od mojej kochanej babci, która mi je zwężała :D Spodnioholizm to ciężka przypadłość. Bluzka ze zdjęć także pochodzi z mojego konkursowego zamówienia od Funk'n'Soul o którym pisałam ostatnio, potrzebowałam czegoś w miarę prostego a jednocześnie efektownego, moim zdaniem nadaje się idealnie a nity na ramionach są bardzo w moim guście. Marynarkę znacie już z posta o kocich oczkach, a buty są łupem z SH, który zdobyłam wczesną wiosną.









Jacket: SH | Heels: SH | Pants: New Yorker | Blouse: Funk'n'Soul | Bag: Vintage

I jeszcze porcja muzy, która gości na mojej playliście od kiedy pamiętam, i raczej nie zapowiada się, żeby miała zniknąć... Mogłabym słuchać głosu Christiny zawsze i wszędzie

 
 
Buziaki :*
M.

33 komentarze:

  1. wyglądasz zjawiskowo! A ta czerwień z moro tworzy genialny zestaw! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. z calej stylizacji i tak najlepsze sa wlosy! :)

    pozdrawiam :*

    kawkas.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie rewelacyjny zestaw! Wszystko do siebie pasuje :)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spodnie i buciki ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zestaw. Torba jest genialna :) I Masz takie piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  6. złotym środkiem jest bycie sobą i umiejętne komponowanie trendów z własnym indywidualnym stylem! uwielbiam połączenie czerwienie i moro <3

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna kurtka, podoba mi się sposób, w jaki to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KOchanie, ty bądź spodnioholiczką (też nią jestem :) bo stworzyłaś cudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :) świetnie wyglądasz,dodaję do obserwancych xx

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne spodnie, masz cudowne włosy ! :))

    http://daydream-byania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz i masz mega nogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tę twoją marynarkę! świetny kontrast z czerwonymi spodniami :) zakochałam się też w torebce i butach... jak zwykle super.

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo fajne włosy, świetnie Ci w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super kreacja, a włosy są epickie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ! spodnie ci kradne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny blog!
    zapraszam do mnie na www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw idealnie dobrany :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz i torebka mega !

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16/8/12 23:52

    fajne fotko

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16/8/12 23:59

    dobry gust, fajnie dobrane ciuchy, zdjecia i dobry krajobraz CZEGO CHCIEC WIECEJ? zamieniasz sie w prawdziwą ikone mody!

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie <3
    pięknie w nich wyglądasz!
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne spodnie, szkoda że zdjęcia są trochę za mgłą, ale może taki był efekt. Masz świetną figurę. Look na 6/6

    OdpowiedzUsuń