2012/10/17

I need fresh blood

Dziś mam dla was zdecydowanie jesienne zdjęcia, za to z dużą ilością słoneczka, które sprawia, że w ogóle jeszcze chce mi się żyć i mam siłę na cokolwiek... Nigdy nie wyciągam jesiennych ubrań zbyt wcześnie bo jestem zdecydowanie ciepłolubna i chcę za wszelką cenę zachować lato, ale ostatnio poczułam taki chłód, że nie było wyjścia. Elementem pocieszającym jest fakt, że mogłam wrócić do mojej ulubionej czapy :)

Mam do Was jedno pytanie: skąd bierzecie inspiracje? Nie żeby brakowało mi pomysłów, ale chyba potrzebuję jakiś zmian, nowej krwi, czegoś co mnie w końcu zachwyci, porwie, pobudzi zapadającą w sen zimowy wyobraźnię i sprawi, że będę miała energię do zrobienia czegoś innego niż dotychczas, oderwania się od szarej rzeczywistości... Jestem bardzo ciekawa jak to jest z Wami i z góry dziękuję za każdą wypowiedź :)









weateSr: SH | Leggins:SH | Creepers: SequinShoes | Cap: C&A

33 komentarze:

  1. legginsy masz rewelacyjne!
    ja czerpię inspiracje przede wszystkim z blogów! ale też bardzo często szukam ich w internecie wpisuję różne słowa potem łączę w całość i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami szukam inspiracji w internecie, ale już dawno nie znalazłam nic porywającego, chyba nie umiem szukać... :(

      Usuń
  2. pomysł ze skarpetami jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haaaa, jak zobaczyłam miniaturkę to musiałam wpaść tutaj do Ciebie! :) Połączenie czapy, swetra/bluzy i legginsów jest świetne, bardzo mi się podoba. :) Jeżeli chodzi o inspiracje to różne rzeczy mnie inspirują, najczęściej trochę dziwne rzeczy, bo pewnie większość napisze o ciekawych blogach, czy interesujących zdjęciach, dla mnie bardziej inspirujące są np. artykuły w gazetach, niekoniecznie modowych czasopismach, wywiady, ciekawe książki np. o podróżach. :) Dziwne, ale prawdziwe. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! :* A z tymi niecodziennymi inspiracjami to nie jesteś sama, na mnie też działa wszystko dookoła, nie skupiam się tylko na inspiracjach modowych, zwłaszcza że też uwielbiam czytać, słuchać muzyki z przeróżnych gatunków, oglądać filmy... Poza tym lubię obserwować ludzi, patrzeć jacy jesteśmy różni i ciekawi... Eh, aż mnie nakręciłaś i idę się "poinspirować" :)

      Usuń
    2. Ooo, zapomniałam o muzyce! Ale muzyka zwykle inspiruje mnie do.. pisania. :)

      Usuń
    3. O trendach zwykle dowiaduję się z różnych portali lub z innych blogów, ale jakie by one nie były to zawsze wybieram te rzeczy, kolory czy faktury, które najbardziej mi pasują, nieważne czy są modne, czy nie. Taka parka jest uniwersalna i choćby nawet za rok nie była już modna to i tak będę ją nosić, tak samo jak spodnie czy buty. :) Dzięki Kochana, takie komplementy sprawiają mi największą radość, mam poczucie, że ktoś czyta moje gryzmoły, że mu się podoba, super! :*

      Usuń
  4. wyglądasz przecudownie! to Twój najlepszy zestaw<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu, dziękuję! :* A ja się zastanawiałam czy on się w ogóle komuś spodoba, bo taki zwykły...

      Usuń
    2. Dupa, a nie zwykły - NIEzwykły! :)

      Usuń
    3. Hahahaha xD Kasiu powaliłaś mnie :D Dziękuję bardzo jeszcze raz :*

      Usuń
  5. wyglądasz świetnie! aż nie mogę uwierzyć, że to co masz na sobie jest z lumpeksów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile dałas za czape?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam do końca, bo kupowałam ją w zeszłym roku ale zdaje się, że 30 zł :)

      Usuń
  7. mega! Twój nalepszy zestaw, poza tym zdjęcia zajebiste, wg jesteś świetna co tu dużo pisać


    a jeśli chodzi o inspiracje bardzo lubię jej bloga :) ma dobry styl :) http://fuckoffmondays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ;o ale mi się całość podoba ;o

    ja lubię obserwować ludzi na ulicach, wystawy sklepowe i półki sklepowe - często np słodycze łączą ciekawe połączenie kolorystyczne ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, to się nazywa ciekawe źródło inspiracji :D Ja tam jak patrzę na słodycze to raczej nie myślę o kolorach tylko jak je skonsumować... :D

      Usuń
  9. świetna. Ale jakość paskudna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. inspirację czerpię z muzyki, jest ona moją największą pasją i dzięki niej mam mnóstwo pomysłów zarówno na rysunki jak i na stylizację czy na nowe kreację, które szyję :) inspiruję się także ulicą i ludźmi, są dużą inspiracją dla mnie i pokazują mi, że w modzie nie musi być nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapa jest świetna ;)
    Całość bardzo na tak ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs, spróbuj szczęścia:
    http://trendydreamer.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mephobia-diy.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega zestaw:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się zawsze wszystko podoba, a potem mi wstyd pisać ci komentarze bo wychodzę na jakiegoś pustaka co tylko cię chwiali :P więc skrytykuję jakość zdjęć! znajdź kogoś z dobrym aparatem, a jak nie to normalnie wsiadam w jakiś pociąg i jadę ci sesje zrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi jest strasznie miło czytać każdy komentarz i nikogo nie traktuję jak pustaka, nie martw się! :* A co do zdjęć... kurczę, nawet nie wiesz jak cholernie bardzo bym chciała, żeby były porządnej jakości, ale niestety póki co raczej nie ma na to szans :(

      Usuń
  14. Jak dla mnie ta stylizacja jest najlepsza.!! Naprawdę jestem pod mega wielkim wrażeniem.!! Bardzo mi Twój styl przypadł do gutu więc będę tutaj częściej wpadać!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę takie legginsy! to jest zaletą sh, że rzeczy są niepowtarzalne, wyjątkowe... i najfajniejsze jest to, że gdy nałożysz taką rzezc, to idąc ulicą nie spotkasz "kilku/nastu" osób posiadających ten sam element garderoby :) Dla mnie właśnie sh są miejscem gdzie szukam inspiracji i nigdy jeszcze mnie nie zawiodły :) oczywiście obserwuję też inne blogi, portale, gazety czy ludzi na ulicy... ale wiadomo, że każdego z nas inspiruje coś innego i całe szczęście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie SUPER ! Świetne leggi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ten zestaw ! *.*
    dla mnie największe inspiracje to książki i internet, pinterest i lookbook :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz! Creepersy zawsze na TAK ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. you are so cute! <3

    xx. Hybrid Hunter

    follow each other?

    OdpowiedzUsuń