2012/11/09

Peace of mind

Wybaczcie jakość zdjęć. Chociaż nie, podejrzewam że się przyzwyczailiście. Wracam ze szkoły o 16 i już jest szaro, więc zrobienie ich kiedy słońce jeszcze świeci wymaga lekkiego zagięcia czasoprzestrzeni... Poza tym mój najwierniejszy fotograf właśnie się wyprowadza... Zaczynam się poważnie zastanawiać nad zawieszeniem bloga

PS. Znacie jakieś sposoby na przesuszone, bolące oczy? Umieram...


Pants: SH | Sweater: SH | Boots: SH | Beanie: C&A | Jacket: SH | Fur: House
+ dog Badyl

Pozdrawiam Was cieplutko i zmykam zaparzyć sobie rumianek, trzymajcie kciuki żeby pomogło...

19 komentarzy:

  1. Ciekawy look, lubię takie nonszalanckie zestawy. Cudny psiak!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super wyglądasz!
    futerko jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko co z sh - REWELAAAAAAAAAAACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Żdjęcia mają swój klimat jest super widać stylizację -świetną zresztą -i to najwazniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, wyglądasz nieziemsko! Połączenie spodni (których zazdroszczę) ze swetrem wygląda boski! I pod względem fasonów/krojów i kolorystyki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! w fajnym stylu ;) teraz to wg jest ciężko zrobić zdjęcia bo cały czas jest szarawo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze szkoda, że Twój fotograf się wyprowadza bo bloga masz wspaniałego i zawsze czekam na kolejne notatki a jak z niego zrezygnujesz to nie będę miała już do kogo zaglądać :( Może poproś kogoś, żeby robił Ci zdjęcia, niby ot tak podczas spaceru, ktoś powinien się zgodzić :) co do zestawu to strasznie mi się on podoba. Świetnie połączyłaś różne kroje i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisałaś psa jako element stylizacji XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no faktycznie tak wyszło :D Może elementem stylizacji to on nie jest ale znalazł się na zdjęciach, więc chciałam żeby też miał jakieś miejsce w notce :)

      Usuń
  9. Z jakiego miasta jesteś? Gdzie mają takie świetne SH ? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam pod Zieloną Górą i często przeszukuję SH na mieście :)

      Usuń
    2. Przeprowadzam się ! ;))
      Ja często wybieram się na przeszukiwanie lumpeksów, ale rzadko udaje mi się znaleźć coś ciekawego, a co dopiero tak świetne ciuchy jakie ty tu pokazujesz ;))
      Jesteś świetna , masz świetne wyczucie stylu i jesteś bardzo kreatywna, mocno trzymam za Ciebie kciuki ;)

      Usuń
    3. Dziękuję, straszliwie mi miło! :)

      Usuń
  10. O NIE ! TWOJE STYLIZACJE SA NIESAMOWITE I NIE ZAPRZESTAWAJ PROWADZENIA TEGO BLOGA, Z POZDROWIENIAMI TWOJA WIERNA FANKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita stylizacja! cudowny kolor kurteczki - strasznie mi się podoba, świetna czapka :) masz pięknego psiaka :)

    ps. może kiedyś gdy będę w Zielonej Górze połączymy się w naszym uzależnieniu i wyskoczymy na jakąś czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja ;)
    Widzę, że masz beagle'a! Najkochańsze pieski pod słońcem :D Też mam ;)

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek nie jest mój tylko koleżanki, która robiła mi zdjęcia ale a go uwielbiam! Jest przecudowny :)

      Usuń