2012/12/27

Make the world move


Jakoś świąteczne obżarstwo na mnie nie działa, bo dzisiaj rano najnormalniej w świecie wcisnęłam się w widoczne na zdjęciach ubrania rozmiaru XS, więc chyba tylko się cieszyć! Spełniły się też moje najskrytsze marzenia, gdyż dzień po Bożym Narodzeniu mamy wiosnę pełną parą i przepiękne słoneczko, jak dla mnie już by mogło tak zostać :) Na zdjęciach za to atmosfera co najmniej letnia i gdyby nie fakt, że widnieje na nich moja skromna osoba to nigdy w życiu bym nie pomyślała, że zostały zrobione w grudniu... Ubolewam za to nad tym, że mam pełną szafę mniej lub bardziej ciekawych ubrań a noszę i pokazuję Wam w kółko to samo, też tak macie? Poza tym zżerają mnie wyrzuty sumienia, bo zagląda tu tyle osób, a ja nie mogę się zebrać nawet na to, żeby odwiedzić blogi moich stałych czytelników, oj nieładnie... Obiecuję poprawę i zaczynam od zaraz. Jak wspominałam wcześniej prawie wszystkie elementy stroju już znacie, nowością jest tylko bluzka z baskinką z lekko tropikalnym nadrukiem, a przynajmniej tak mi się kojarzy. Od dawna zbierałam się do zakupu czegoś o tym kroju, bo idealnie nadaje kształt mojej nieidealnej sylwetce a ten model wpadł mi w oko kiedy wpadłam do sklepu po mój nowy kapelusz, którego mieliście okazje podziwiać w poprzednim poście. W zestawieniu z moimi ulubionymi rzeczami tworzy lekko psychodeliczną, zabawną i kolorową całość, czyli to co tygryski lubią najbardziej ;)







Pants: DIY | Top: Reporter | Jacket: SH | Jewellery: no name | Creepers: SequinShoes

Zapraszam też na facebooka:

Kisses! xo xo xo

18 komentarzy:

  1. Hey you´ve a wonderful blog!
    So if you want we can follow each other
    here and on bloglovin and gfc also
    Let me know !!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. nie poznałam Cię, będziesz bogata =]
    a tak na marginesie to gratuluję; wszystko niby z innej bajki a razem tworzy świetną całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie mega bomba!!! PODOBASZ SIE :>

    OdpowiedzUsuń
  4. So love this outfit..The pants go so well with the purple blazer...Such a good look!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka + marynarka - genialne!! ♥ cudowna biżuteria ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz niesamowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka stylizacja! Cudownie wyglądasz, normalnie kupuję Cię całą!

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju całość wygląda fantastycznie, zazdroszczę Ci talentu do dobierania ubrań! Ja jestem w tym nogą xD bluzeczka jest cudowna! Sama czegoś takiego szukam

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your hair & style, dear!!!

    I`m your follower now with gfc & facebook.
    And I`ll be so happy, if you follow me too:-)

    p.s. Happy New Year!!! Hope, 2013 will execute all your dreams, will present a lot of pleasure and happiness, will be remembered by the good event!!!

    xxx

    http://bonnie23blog.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tu interesującoo :> chętnie będę Cie odwiedzać, dodaję do obserwowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  11. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    Zapraszam do mnie na rozdanie!
    http://lookrecya-fashion.blogspot.com/2012/12/wieeeeeki-mnie-nie-byo-wiec-czas-na.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie i bluzka - rewelacyjne połączenie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są fantastyczne! muszę się zaopatrzyć w podobne:)
    Pozdrawiam Sinina

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są fantastyczne! muszę się zaopatrzyć w podobne:)
    Pozdrawiam Sinina

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo oryginalna!
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek i gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spodnie.Ciekawa stylizacja, wybrałaś wspaniałe tło do tej stylizacji, kóre kolorystycznie dopełnia całą kompozycję...rozprasza mnie tylko troszkę cień fotografki(?):DDD

    OdpowiedzUsuń