2013/01/07

Show me the rainbow

2013... Witam go tutaj trochę późno, ale nie wszystko zależy ode mnie, więc jak zwykle termin posta się przesunął, nie mniej jednak jest to temat, którego w przeciwieństwie do świąt i śniegu nie chciałabym ominąć.

Nigdy jakoś nie przykuwałam uwagi do fajerwerków, życzeń i całego "obrządku" witania nowego okresu czasu i tak było też tym razem, ale poprzedni rok był dla mnie szczególny, przynajmniej tak mi się wydaje. Wiele w moim życiu się zmieniło. Ja się zmieniłam. Czuję to każdą cząsteczką siebie, problem tylko: na lepsze czy gorsze? A może po prostu dojrzałam? W pewnym stopniu na pewno, ale chyba nie można tego jednoznacznie stwierdzić. 

Zrobiłam wiele rzeczy, które uczyniły mnie odważniejszą.
Założyłam bloga.
Zaczęłam wierzyć w to, że tak naprawdę mogę być kim chcę i nikomu nic do tego.

Kolejny rok - nowe wyzwania, nowe inspiracje, doświadczenia, nowi ludzie, których poznam.
Dorosłość. Jak to paskudnie brzmi.

Postanowienia noworoczne? 
Właściwie tylko jedno: robić więcej i mocniej, dawać z siebie wszystko, przestać użalać się nad sobą, spełniać marzenia.

Reszta...? "The best moment to start is always now" ;)



Jacket: Marks&Spencer (SH) | Heels: F&F | Pants: H&M (SH) | Earrings: C&A | Top: SH

Like me on facebook: 

23 komentarze:

  1. Dobre przemyślenia, tak trzymaj. Świetny futrzak-włochacz i szpilki też bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielką fanką szpilek z metalowym czubkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To leć do Tesco, można je nabyć za szalone 30 zł ;)

      Usuń
  3. pięknie!
    bluzka skradła me serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym poście jakoś tak elegancko i grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw, mega to zestawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne masz kolczyki i bluzkę! I bardzo podoba mi sie jak buciki leża na Twoich stópkac, tak zgrabnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty nie w moim stylu, jendak całość na duży plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, butki najlepsze ale za pewne nie ma mojej rozmiarówki... ehh zostają sklepy dziecięce xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny strój . Buty boskie !

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty z Tesco? woow muszę na dniach się tam wybrać! oby był mój rozmiar:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kto by pomyślał że takie fajne buty można znaleźć w F&F. Bardzo fajny zestaw. Sweterek jest moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, jak przyjemnie ogląda się Twoje stylizacje. Są zwariowane a jednocześnie niewymuszone.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam po kolei wyszczególniać, co mi się podoba... ale powiem: CAŁOŚĆ!
    i spodnie i buty i połączenie kolorów.
    masz talent!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacja ! uwielbiam taki styl.

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz, życze Ci aby to więcej i mocniej trwało :)

    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. cały set bardzo mi się podoba ! masz strasznie zgrabne nogi w tych spodniach no i te szpilki są meeega ! :)

    http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look, szczególnie marynarka i buty cudowne! ♥*.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey, Love this look so FAB! I nominated you for Leibster Award, check it out on my blog!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne buty i bluzeczka :)
    co powiesz na wspólną obserwacje?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń