2013/02/03

I fink U freaky and I like U a lot

Patrząc na zdjęcia mam wrażenie, że nigdy nie uda mi się pokazać Wam tej sukienki w całości... Whatever.
Mogę za to pokazać futro, które jest moim zimowym ratunkiem idealnym, bo mój styl łączy w sobie elementy elegancko-rockowo-dziwaczne i potrzebowałam okrycia, które będzie pasowało do wszystkiego, więc wybór nowego zimowego płaszcza nie był łatwy. Ostatecznie postawiłam właśnie na futerko, bo jest:
a) wygodne
b) ciepłe
c) NAPRAWDĘ CIEPŁE!!
d) ma świetny panterkowy wzór
e) uniwersale na tyle, że pasuje do prawie wszystkich moich rzeczy (ja nie z tych co się boją łączenia wzorów) i jednocześnie same w sobie dosyć zjawiskowe.
W tym wydaniu możecie je podziwiać wraz z wspomnianą wyżej kiecką, dużą ilością łańcuchów i moimi ukochanymi dziećmi czyli creepersami i kapeluszem.
Ostatnio ciągle biegam w szpilkach i baskinkach, więc taka miła odmiana... Tęskniłam za rockowymi dodatkami!


Faux fur coat: House | Dress: SH | Chains: New Yorker | Creepers: SequinShoes | Hat: Reporter

Enjoy!

20 komentarzy:

  1. Skarpetki out i jest czadowo! Świetne futerko!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, futro, sukienka + kapelusz i łańcuszki idealnie ze sobą współgrają

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie w tym zestawie wygladasz booooosko! futrzak mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem z tej grupy, której creepersy zdecydowanie nie podchodzą, ale fakt, że tutaj pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne masz futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super - podoba mi sie taki połączenie butów ze skarpetkami - dodaje stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. futerko jest fenomenalne! przepiękne, idealnie, chce takie !!! :)) dodam jeszcze, że kapelusz i łańcuchy mi się podobają :)) Cała stylizacja to mistrzostwo, wszystko idealnie współgra, Twoja figura również powala ^^ nie mogę się napatrzeć. Uważam, że styl składający się z elementów elegancko- rockowo - dziwacznych jest boski :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna stylizacja, wszystko idealnie dobrane, świetnie wyglądasz

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look!!! a futerko mam podobne więc jak najbardziej jestem na TAK ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wygladasz:)i to futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się czy włosy przemalowałaś? [taak spostrzegawcza jestem *to było ironiczne o mnie xD*] Futerko śliczne, strasznie przypadło mi do gustu :)Cała stylizacja bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, świetna stylizacja i piękne nogi :) Futerko też boskie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Futerko czadowe! <3
    Kocham Cię za to, że masz takie luźne podejście do mody! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to jednak jesteś genialna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie to są creepersy na podwójnej platformie ??:)

    OdpowiedzUsuń