2013/02/06

I was here

Stało się.

Mój mały blożek, którego założyłam aby podzielić się z Wami kawałkiem siebie, którym jest dla mnie mój styl, skończył właśnie okrągły roczek.

Nie chcę jakoś dokładnie analizować tego czasu, ale wiem, że wbrew pozorom przyniósł i przynosi mi dużo radości, wiary w siebie i nowych doświadczeń.

Koocham mojego małego blożka! hehehe :)

Jest też jakąś formą otwarcia się na świat i ludzi... A chyba bardzo mi to potrzebne, chociażby w takiej postaci.

Przez ten czas odwiedziliście Smell Of Red Lipstick prawie 10 000 razy, 147 z Was zostało tu na dłużej.

Myślę, że to całkiem dobrze jak na blog, który nie ma wielkiego parcia na szkło, nie jest promowany wszędzie i pozostaje niezależny - tak, nadal nie ma tu żadnego banera, więc na promocję ze strony firm też liczyć nie mogliśmy.

Jestem więc dumna z tego, co udało mi się wypracować i dziękuję Wam, za każde kliknięcie i każde zostawione tu słowo.

Anonimkom też ;)

Zapraszam teraz na małą filiżankę stylu i wspominki moich ulubionych zestawów z poprzedniego roku










 




















Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jeszcze dłużej i będziecie odwiedzać mnie tu i na facebooku ;)
Dziękuję Wam za wszystko ♥
Magda
 

17 komentarzy:

  1. Normalnie ukradłabym CI pół szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozwijaj się dalej! :) u mnie właśnie też post "urodzinowy" :D powodzenia w następnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje, oryginalnie i odważnie :)

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony zestaw spośród tych wszystkich to ten gdzie stoisz tyłem i masz na sobie jeansową koszulę i spodnie w pasy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oby kolejny rok był równie owocny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Ja nie jestem tak wytrwała xD a przydało by się :) życzę dalszego udanego rozwoju stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje dziwne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam to co napisałaś, bo to jeden z najpiękniejszych komplementów jakie mogłam dostać ♥

      Usuń
  8. gratuluję!:) pierwsze zdjęcie moje ulubione!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. no to najlepszego dla bloga hehe:) u mnie rowniez zbliza sie pierwszy roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i gratuluję "urodzin" ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasze blogi się starzeją, za niedługo blogowe zmarszczki itd je czekają. :D
    !00 lat Kochana dla Ciebie i dla Twojego bloga - 100 lat, 100 lat niech żyje Smell of Red lipstick Nam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ty, nasze blogi są takie "fashion", że nawet ze zmarszczkami będą wyglądały dobrze :D Dzięki za pioseneczkę i dla In Blue Jeans też 100 lat! :*

      Usuń
  12. masz świetny styl odważny i oryginalny <3 bardzo mi się tu podoba, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń