2013/04/17

Good morning, everybody will die.

Ostatnio przekopując szafę doszłam do wniosku, że nie mam co założyć na tyłek (z serii: wyznania spodnioholiczki) i wypadałoby kupić w końcu jakieś spodnie czy legginsy. Spędziłam 3 dni na poszukiwaniach, przekopałam sklepy, sklepiki i całe zielonogórskie centrum handlowe, po czym niekoniecznie radośnie stwierdziłam, że nie znalazłam kompletnie NIC, co byłoby warte uwagi. Zła, zdesperowana i zmęczona zaczęłam szukać ratunku w internecie. O dziwo, początkowo wcale nie było lepiej... po przeszukaniu kilkunastu stron, kiedy już prawie się poddałam, postanowiłam zajrzeć na SHOWROOM, chociaż wątpiłam, że znajdę tam coś, na co nie będę musiała oszczędzać nie jedząc przez miesiąc. Jakież było moje zaskoczenie, gdy one tam były! Perfekcyjne, oryginalne, ciekawe, po prostu takie... po mojemu! Co ciekawsze, projektantka wpadła na ten sam pomysł naszycia na nie materiału w kształcie trójkątów, który kiedyś chodził mi po głowie, ale w natłoku innych został zapomniany i niezrealizowany, więc miałam naprawdę miłą niespodziankę, gdy w końcu zobaczyłam coś tak idealnego dla mnie. Cena wyższa od sieciówkowych, ale za to wykonane z kaszmiru... Kupiłam, nie żałuję. Chyba wolę inwestować w ciekawe projekty, niż w jeansy, które ma każdy i w każdym sklepie są identyczne...


Mam ochotę wyrzucić swój aparat przez okno. Właściwie to nie zrobiłam tego jeszcze tylko dlatego, że bez niego blog umarłby całkowicie. Jeśli ktoś z Was jest z ZG lub okolic, interesuje się fotografią, lub po prostu ma w domu lustrzankę i lubi robić zdjęcia, to zgłaszam się jako stała modelka... Serio. Ratujcie! Nikt ostatnio nie ma dla mnie czasu :(





Leggings: KLU | Creepers: SequinShoes | Jacket: SH | Hat: Reporter | Shirt: SH

Like me on facebook!

16 komentarzy:

  1. ale masz świetny kolor włosów!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście mega ciekawe te legginsy! racja z tymi jeasnami, ja wybieram te ciekawe z przeszyciami, szkoda, że do zielonej mam 2 godziny, bo chętnie bym Ci pomogla ze zdjęciami

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, genialnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw fantastyczny :) gdybym miała lustrzankę, chętnie bym Ci pomogła... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudownie!
    lubię Cię w tym kolorze włosów bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne te legginsy ! <3 Cały zestaw świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, włosy jednak robią mega dużo, świetnie Ci w tym ognistym kolorze :) Też jestem zdania, że lepiej kupić jedną unikatową rzecz niż kilka sieciówkowych, na pewno będziesz z nich długo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. legginsy naprawdę rewelacyjne, zazdroszczę...
    jak zawsze wyglądasz powalająco!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome leggings! Very original i love them!
    XXX
    http://muerdelaespina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń