2013/04/10

II Spotkanie lubuskich blogerek

Relacja jak zawsze spóźniona, ale ja tak już mam, że nigdy z czasem się nie wyrobię i wszelkie posty zawsze po terminie hehe :)

Dnia 6 kwietnia w zielonogórskim Harlem Clubie odbyło się II spotkanie lubuskich blogerek, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Było to moje pierwsze spotkanie tego typu i jak przystało na outsidera, na początku miałam lekkie wątpliwości jak to wszystko wyjdzie, ale potem byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, dziewczyny okazały się baaardzo sympatyczne i już po niedługim czasie wszystkie plotkowałyśmy jak najęte :D 

Pojawiły się 24 osoby, co moim zdaniem jest całkiem sporą liczbą, przez co ciężko było porozmawiać z każdym, ale mimo wszystko atmosfera była bardzo pozytywna :)

















Lista uczestniczek spotkania:

Chciałabym bardzo podziękować sponsorom, dzięki którym umiliłyśmy sobie czas rozpakowywaniem tajemniczych prezentów i oglądaniem cudeniek, które od nich otrzymałyśmy:
Baaaaaaaaardzo dziękuję również dziewczynom, które udostępniły swoje zdjęcia, bez Was tej fotorelacji by nie było!
Oraz najważniejsze podziękowania dla naszych kochanych 
 organizatorek Patrycji i Marcjanny!!! :*
PS Jeśli zepnę tyłek to w najbliższych dniach w końcu pojawi się post z zestawem, więc nie zapominajcie o mnie i wpadajcie tu jeszcze ;)
tymczasem można mnie złapać na fejsie

 
 
 Pozdrawiam!

Magda



9 komentarzy:

  1. Niezła gromadka, super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że udało się Wam spotkać w takim zacnym gronie, sporo twarzy kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa różowe włosy super!!
    zazdroszczę takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha moje i panny Ptysi jest najlepsze.
    Jak mogłaś pominąć NASZE zdjęcie? :<


    byłoo supcio <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie było;) do zobaczenia w czerwcu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że było takie zróżnicowane towarzystwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto było:) Miłe dziewczyny, fajne prezenty, dużo ciekawych tematów. pOzdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Było świetnie, mam nadzieję, że następne spotkanie jak najszybciej;)

    OdpowiedzUsuń