2013/05/08

Everything personal

Od kiedy zrobiło się ciepło, mam coraz większą ochotę odsłaniać swoje patyczaki. Dzisiaj padło na jasną rozkloszowaną sukienkę, którą wynalazłam ostatnio w lumpie i nabyłam za całe 12 zł. Zapewne po obejrzeniu zdjęć poniżej, niektóre z Was będą miały ochotę niesamowicie mnie zlinczować za to, co do niej dodałam, ale jak dla mnie wszystko jest na swoim miejscu. Sportowe podkolanówki to jeden z moich ulubionych dodatków i znakomicie sprawdzają się tutaj jako element przełamujący sztywną elegancję. Militarna jeansowa marynarka również w tym pomaga, a przy tym jest niesamowicie wygodna i praktyczna. Creepersy przemycają odrobinę mojego ukochanego grunge, świetnie komponując się przy tym ze skarpetami. A tak poza tym to w końcu pokazuję zestaw bez kapelusza i czekam na oklaski ;)

Aaaa... jeszcze jedno: jak się podoba nowy wystrój bloga?





Dress: SH | White creepers: SequinShoes | Jacket: Allegro | Socks: no name 


Keep calm and like me on facebook!


25 komentarzy:

  1. ła, jak dla mnie bomba kochanie! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie idealnie!
    zakolanówki świetnie współgrają z żakietem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prześliczne włosy. Twoja uroda + stylizacja przywodzą mi na myśl dziewczynę z amerykańskiego liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny look :) Wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! Podoba mi się to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to zestawienie jest świetne, sama nie byłabym skora się tak ubrać, ale Ty wyglądasz na prawdę dobrze :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz. I cały czas nie mogę się napatrzeć na ten Twój nowy (no, już nie taki nowy :D) kolor włosów. <3 A co do wystroju bloga, to jestem bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz fantastycznie! :) kurtka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta kurteczka, bardzo w stylu MJ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bomba, w kapeluszu czy bez ;) świetny pomysł na przełamanie eleganckiej sukienki no i duże gratki za taki zakup z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, genialnie !!

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko sukienka jest po prostu boska i jeszcze za taką cenę ! tylko pozazdrościć !!!
    wyglądasz świetnie!
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Your hair is so gorgeous dear! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna marynarka :)

    wpadnij do mnie w wolnej chwili .

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely jacket!!
    And the dress with these socks its a really nice combination
    XXX
    http://muerdelaespina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! swietny zestaw i mega mega włosy! dodaje do obserwowanych, zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. przegenialne włosy! jakiej farby używasz? a całość powala na kolana, te podkolanówy<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękny kolor włosów! Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. biore wszystko, każdą Twoją stylówę! LOVE!
    A tą już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30/5/13 22:02

    Dziewczyno, uśmiechnij się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepsze creepersy od deezee czy sequinshoes ?

    OdpowiedzUsuń