2013/05/02

Lost in the echo

Co zrobić, gdy ukochane spodnie po miesiącach męczenia ich nieustannym noszeniem, w końcu się przetarły? Zrobić większą dziurę i męczyć je dalej w najlepsze.

No cóż... nijak nie potrafię się z nimi rozstać, nic na to nie poradzę.

Dzisiaj na podstawie moich skórzanych ulubieńców i luźnego swetra powstał tzw total black look. Od kiedy przefarbowałam włosy jakoś bardziej ciągnie mnie do tych "surowych" kolorów, czyli czerni, bieli i szarości. Wyglądają moim zdaniem bardzo dobrze w połączeniu z rudą głową, która je ożywia. Co bym jednak się nie nudziła, eksperymentuję sobie z formą, więc prostą górę spięłam paskiem i dodałam płaszcz, w  którym w końcu mogę sobie trochę pochodzić, bo jak przystało na początek maja, temperatura podniosła się powyżej zera i już nie zamarzam.



Ok, tak się kończy za dużo zabawy z programami graficznymi... Przyjdę do Was w nocy!







Sweater: SH | Leather pants: Orsay | Coat: handmade | Boots: SH | Bracelets: House

Like me on facebook!

28 komentarzy:

  1. śliczny kapelusz, dodaje całej stylizacji pazura:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jestem pod ogromnym wrażeniem !
    świetny płaszczyk :))

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci w tym kolorze włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre wyjście z tymi spodniami ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz robi naprawdę duuuże wrażenie! Na szczęście nic nie wskazuje na to, by pogoda miała w najbliższym czasie pokrzyżować Ci plany noszenia go ;))

    PS: Nie dziwię się, że nie mogłaś rozstać się ze spodniami - są niesamowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz! uwielbiam takie klimaty! <3
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tunika i kapelusz - nieziemskie! Kolor włosów - błędny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziur w takich spodniach jeszcze nie widziałam, ale wygląda to ok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płaszcz jest naprawdę zajebi*ty <3
    Masz cudowny kolor włosów, a no i prawie bym zapomniała, oddaj mi swój kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, powiem Ci, że przeglądnęłam dzisiaj wiele blogów, ale dopiero przy Twoim zatrzymałam się z zachwytem nie mogąc się oderwać! Masz takie śliczne włosy, świetne wyczucie stylu! Cudownie się prezentujesz w kapeluszu :) koniecznie dodaję do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNY LOOK;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw!

    pozdrawiam!

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie kocie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz po prostu nieziemsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, fajnie, że jest kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie Ci w czerni! fajnie kontrastuje z ognistym kolorem wlosow :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, super zestaw trochę rock i punk, całość świetna. Twój look znalazł się na stronie głównej. Życzymy wielu głosów WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja powiem tak, uwielbiam cie w kapeluszach i dla mnie zawsze bedzie to swietnie wygladac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach Ty rudzielcu- jeśli mogę tak powiedzieć jesteś boska!:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Rudzielcom jest swietnie w czerni. Twoj dzisiejszy look to potwierdza:) Wygladasz charakternie, a ja to lubie!
    Wogole fajny blog i super stylizacje!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  22. ohy ahy wyglądasz tak cudownie, że nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś CUDOWNA <3
    genialne włosy,genialny outfit ! na pewno będziemy wpadały tu częściej;)
    Buźka !

    streetcougars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne połączenie. Chyba tu zostanę ;)

    we-are-a-broken-people.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń