2013/06/23

III Spotkanie Lubuskich Blogerek

Post mocno spóźniony (naprawdę mocno...), niestety, jako że koniec roku szkolnego tuż tuż, nie za bardzo był czas, żeby coś tutaj dodać. Tym razem spotkałyśmy się w Piwnicy Artystycznej Kawon. Miejsce ma fajny klimat, chociaż słabe oświetlenie niestety uniemożliwiło nam zrobienie zbyt wielu zdjęć. Towarzystwo wciąż składało się z samych kobiet, z częścią dziewczyn znałam się już z poprzedniego spotkania, ale było też kilka nowych twarzy, które z przyjemnością powitałyśmy w naszym gronie :)









W spotkaniu wzięły udział:

16. Beata www.modowisko.pl

Chciałabym jak zwykle bardzo podziękować dziewczynom, które udostępniły zdjęcia, oraz sponsorom,od których dostałyśmy miłe upominki:





I jeszcze jedno: jak zapewne wiecie, niedługo zniknie możliwość śledzenia blogów, więc jeżeli chcecie dalej zaglądać na Smell Of Red Lipstick, zapraszam do polubienia na facebooku, tam będą publikowane bieżące informacje i posty:

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam spotkania blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje włosy! :) Sama bym chciała takie mieć, ale mi raczej rudy kolor nie bardzo pasuje :C Oczywiście obserwuję (jestem tu nowa, żałuję, że dopiero teraz ;p)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/6/13 20:36

    hej:) Dziewczyno jesteś świetna, w szkole na przerwach nie mogę oderwać oczu od niektórych twoich stylizacji, jesteś taką barwną jedynkową papugą! Uwielbiam twój styl, zawsze się zastanawiałam skąd bierzesz te wszystkie niesamowite rzeczy i po przejrzeniu twojego bloga, zauważyłam że spora ich cześć pochodzi z lumpeksu. Podałabyś mi nazwy ulic czy miejsca w Zielonej Górze gdzie są jakieś fajne sh?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Jasne, że mogę Ci podać, ja najczęściej zaglądam do lumpa, który znajduje się w budynku na przeciwko Placu Bohaterów, albo do drugiego, obok ODN-u. W sumie to jest ich więcej, ale trudno mi teraz wytłumaczyć, więc jakby co odezwij się na fejsa albo po prostu w szkole, to będziemy mogły lepiej się dogadać ;)

      Usuń
  4. Zniknie możliwość śledzenia blogów? ooo pierwsze słyszę [tak, ja do tyłu w takich informacjach przez sesję]. Świetne zdjęcia ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, skąd ja to znam... na dwa tygodnie przed wystawieniem ocen byłam zupełnie wyciągnięta z życia :D
      Dzięki, ubolewam tylko, że taka kiepska jakość, ale bardzo słabe światło + moja mocna obróbka niestety za bardzo im nie pomogły...

      Usuń
  5. Oj zazdroszczę takiego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wzięłabym udział w kolejnym, jakoś nigdy nie mogę trafić na te spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń