2013/06/09

Roses are red

Wracam po dłuższej przerwie, ale za to z lepszymi fotami ;)
Strój pochodzi ze spotkania blogerek, które Wam zrelacjonuję jak tylko dostanę zdjęcia.

Postanowiłam wrócić do pierwotnej idei bloga i zacząć pokazywać więcej własnych projektów i handmade. 
Komplet ramoneska+spodenki został stworzony, a właściwie ozdobiony przeze mnie, inspiracją był dawny trend, który zawsze mi się podobał, czyli ubrania wyszywane lusterkami.









Photos by Tynka

Jacket, shorts: handmade | T-shirt: Cropp | Bracelets: House | Creepers: SequinShoes

Like me on facebook

20 komentarzy:

  1. Super Ci to wyszło, wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zestaw! Świetny kolor włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie przerobilas! <3 a nogi kooochammm!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak laleczka! :) A mi smutno, że mnie z Wami nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że wracasz do pierwotnej wersji bloga :) co do rzeczy przerobionych przez Ciebie to muszę przyznać, że są śliczne! :) ciekawie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:)
    obserwuję:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz piękne włosy! Wiele bym dała za taką urodę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, Twoje włosy idealnie go uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry, witam Panią ponownie! :*
    Kochana, tak na wstępie, żebym później nie zapomniała - musisz mi napisać skąd masz ten przecudny kapelusz? Już od pewnego czasu szukam podobnego, mam małą obsesję. :P
    Bardzo podoba mi się takie zestawienie, lusterka dodały niezłego pazura - pomysłowa z ciebie kobieta, a kolor włosów powala! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. musze powiedzieć że super wyglądasz!masz rewelacyjny kolor wlosów który strasznie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszła ta przeróbka:D

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw, Ty i zdjęcia = <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To świetny pomysł i trzymaj ten kurs :)www.tbom.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się kolor Twoich wlosów, mogę zapytać, jaką farbą je farbujesz??
    Do twarzy Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalenie podoba mi się ten zestaw a w szczególności te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie mogę kupic te lusterka, czy jakos zrobic dziurki w nich ? Opiszesz szczegółowo ?

    OdpowiedzUsuń