2013/07/11

I just can't get enough

Glam Jack is back!
Koszulę z tego zestawu mogliście już oglądać w TYM poście, który zresztą powstał rok temu, kiedy byłam jeszcze sweetaśną blondyneczką ;) Dostałam wtedy sporo maili i komentarzy z pytaniem, czy nie chciałabym jej odsprzedać... teraz już chyba nie ma takiego szału na Jack'a Daniels'a, więc powtórki się nie spodziewam, nie mniej jednak nadal uważam, że jest fajna :)
Tak właściwie to wszystko z tej stylówki już widzieliście, no może wykluczając top z pacyfą, który kupiłam w SH razem z tęczowym z poprzedniego posta.













Photos by Tynka

Pants: SH| Top: SH | Shirt: SH | Creepers: SequinShoes

27 komentarzy:

  1. Ale ty masz fajny brak brzucha!

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ten przeżarty brzuch!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękną fryzure,cudowny kolor włosów i wygladasz naprawde wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, klimatyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz obłędny brzuszek, mmm ♥ uwielbiam biel na jasnej karnacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twoich rudych kudłach.
    Ja w rudym wyglądam jak transwestyta, Tobie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw,włosy idealnie kontrastują z całością...i do tego ten kapelusz.Stylowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Top jest ekstra! Krótki, z fajnym znaczkiem, który znaczy wiele dla niektórych :) Fajny set :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Top jest genialny, ogolnie wszystko jest bardzo oryginalne. Rewelacyjnie sie prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! ten rudy bardzo Ci pasuje :))

    jeśli masz ochotę to zapraszam na małe rozdanie u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ludzi z takim stylem, wszystko świetnie dopasowane :) A włosy masz cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny, mega stylowy look! SUPER!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW, jesteś cudowna!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w rudych włosach! :3
    Ta koszula z Jackiem rzeczywiście jest świetna, a sama stylizacja cholernie mi się podoba.
    No i przede wszystkim creepersy - cudo!
    Zapraszam do mnie, metallover-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Top i koszula przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, podobnie jak cała stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy25/7/13 11:46

    a ja poza stwierdzeniem faktu oczywistego, tzn. że Twoja figura jest przezajebista, chciałabym się dowiedzieć, jak Ci służą te sequinowe creepersy :c Dezee >/=/< SequinShoes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ogólnie rzecz biorąc to creepersy z polskich sklepów jakością nie porażają, bo ja przez ostatnie dwa lata dobiłam już trzy pary :D Aczkolwiek moim zdaniem trochę fajniej wykonane są te z SequinShoes :)

      Usuń
  18. Anonimowy26/7/13 07:28

    Pewnie, że tak, ale mój szesnastoletni budżet nie pozwala jak na razie na te za 300 zł.
    To tylko jeszcze kilka pytań :)
    1. Jak długo je masz, czy się bardzo zniszczyły i czy często w nich chodzisz? (jakaś dziewczyna wstawiła na swojego bloga zdjęcie sequinowych przełamanych na pół po 3 tyg)
    2. Stosowałaś/stosujesz jakąś dietę albo ćwiczenia?
    3. Czy na co dzień, choćby do szkoły wykorzystujesz swoje stylizacje?
    Dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...
      1. Problem ze złamanymi creepersami to ja też już niestety przechodziłam :( ale dotyczy on tych na podwójnej platformie, płaskie są bardziej elastyczne... z tym że ja swoje złamałam z własnej winy, więc nie obwiniam sklepu. Generalnie jeśli zdecydujesz sie na creepersy na podwójnej platformie to musisz się pogodzić z tym, że one się po prostu nie zginają. Serio, nie ma opcji.
      Moje białe z Sequin kupiłam jakoś w zimie i ich największą wadą póki co jest to, że zdarły się od wewnętrznej strony od ocierania butem o but... aczkolwiek ja mam tak w każdych butach, więc chyba zależy po prostu jak kto krzywo łazi :D a tak poza tym, to jak je dobrze wyczyszczę to wyglądają całkiem przyzwoicie jak na pół roku intensywnego użytkowania, bo chodzę w nich prawie codziennie. Jeśli jesteś z tych co szanują buty, to trochę Ci posłużą :)
      2. Nie, nie stosuję diet ani tym bardziej nie ćwiczę, bo po prostu nie lubię... Jem jak normalny człowiek, unikam takiego całkiem śmieciowego żarcia ale np. bardzo lubię czekoladę i nie zamierzam niczego sobie żałować :) Jak chcesz schudnąć to niestety nie pomogę, bo ja od zawsze jestem raczej szczupła i wysoka i nigdy się wagą martwić za bardzo nie musiałam
      3. Pewnie! W szkole już nawet nauczyciele się przyzwyczaili :D

      Usuń
    2. Fajny rudzielec teraz z Ciebie :)

      Usuń
  19. Swietne zdjecia i swietne ciuchy! bardzo podoba mi sie rowniez obrobka zdjec;) masz oko:) zapraszam na mojego świeżutkiego bloga ;) http://gvizdek.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twojej koszuli, wyglądasz Rewelacyjnie Kochana:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny set! (zdecydowanie bardzie podoba mi się niż ten sprzed roku;)) ps. zdjęcia cuuuudne!! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń