2013/07/04

Wake up, it's July!


Jakoś tak to u mnie jest, że jeśli już pojawiają się kolory albo wzory, to hurtem.
Miałam zacząć pokazywać więcej rzeczy handmade, a jakoś póki co wszystko leży... pocieszająca za to jest dla mnie perspektywa spędzenia 18 urodzin we włoskim Rimini, chociaż wtedy to dopiero dopadną mnie wyrzuty sumienia za swoje nieróbstwo hehe :)
Chyba nie do końca widać na zdjęciach, ale bluzka ma tęczowe smugi a spodnie są lekko miętowe, więc razem wyszedł łokropnie wzorzasty zestaw w kolorach wakacyjnych lodów. 










 

Photos by Arleta Pędowska

Jacket: H&M | Top: SH | Pants: No name | Heels: F&F

Zapraszam na fejsbuczka! ;)

21 komentarzy:

  1. świetne połączenie :)) pozdrawiam obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne fotki- stylizacja idealnie wpisana w klimat!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. jezu, mistrzostwo! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia kosa!! Ja Ci mówię, idz do Tap Madl:D Piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i stylizacja:). Pięknie wyglądasz:)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połączenie wzorów, a w bluzce się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wzorki, wzorki, wzorki! Zestaw śliczny, smugi widać na jednym ze zdjęć i są śliczne! :) całość genialna! :) a lenia to i ja mam tak więc się nie przejmuj, widać, że są wakacje xD

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę :) Stylizacja warta zalukania, bardzo ciekawie połączone wzory i świetnie zdjęcia. dodaje do obserwowanych pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wszystko współgra! Ciekawie wygląda taka mieszanka wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sesja mistrzowska! Ty wyglądasz obłędnie! spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki top z SH? ;o Gratuluję zdobyczy! Idealnie połączyłaś wzory, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,ale masz niesamowite włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Ty to robisz, że od twoich zdjęć ciężko oderwać wzrok??? =]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygladasz i masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowita stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy wzór mają te spodnie :) Kolor włosów obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne połączenie tekstur..no i wszystko jest biało- czarne, chorobliwie uwielbiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, że tyle wzorów ( i to tak różnych) na raz, to nie jest za dobry pomysł... a Ty udowadniasz, że to pomysł idealny :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Dodatkowo zdjęcia zrobione są w świetnej scenerii. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń