2013/08/18

I'm a big girl

Wszyscy kazali mi czekać na ten dzień z utęsknieniem, jakby to było jakieś wybawienie, zerwanie ze smyczy, nowy etap w życiu. Czekałam więc sobie i czekałam, nie do końca wiedząc na co, ale przecież skoro mówią, że będzie czad, to ma być. Stało się to dokładnie 30 lipca tego roku. Byłam wtedy we Włoszech, pierwszy dzień, wymęczona po 32 h podróży. Dostałam bukiet z Chupa-Chupsów, parę życzeń i uścisków... 

Nic nie wybuchło,
Nie stałam się dojrzalsza,
Nie było fajerwerków,
Nie było szampana, bo kurcze zwyczajnie nie lubię.
Minął już prawie miesiąc i nadal nic.

Przereklamowana ta dorosłość.
























Photos by Arleta Pędowska

Maxi dress: SH | Belt: Handmade | Jacket: H&M | Heels : F&F | Bracelets: C&A


15 komentarzy:

  1. Bo dorosłość w pewnym sensie jest nieco przereklamowana. W sumie ja uważam, że dorosłość to stan umysłu nie zaś wiek :)
    Ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojezu, jaka sukienka *.*
    ps. masz całą fioletową twarz, dodwaj mniej tego rożu bo wlasciwiie to ja niewiele widzę! ; o

    OdpowiedzUsuń
  3. "... nic się nie stało, świat stał w miejscu i nic nie zapowiadało zmian..."

    nie mogę oderwać od Ciebie wzroku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka przepięknie leży! Zachwyca mnie jej połączenie z żakietem ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Po trzykroć WOW! Genialnie wyglądasz. DOrosłość niestety jest przereklamowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie wyglądasz rewelacyjnie ! piękna sukienka <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja stylizacja,bosko wyglądasz kochana:)włosy są śliczne <3
    obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie. Ciekawe inspiracje znajdziesz tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka!aa i przy okazji sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia zwalają z nóg!:)bomba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ kolor włosów! Max! A i Ulica Modna chyba Cię ostatnio obchwaliłą! Super set!

    OdpowiedzUsuń
  12. ekstra!! bardzo lubie maxi!szczegolnie czarne.mam taka sama z h&m:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń