2013/08/11

The tourist

Kolejny post z serii "miało go nie być".
No ale cóż, tak właśnie miało być.
Zdjęcia pochodzą z wakacji we Włoszech, a dokładniej z wycieczki do Rimini. Będąc tam nie planowałam posta, wszystkie zostały zrobione po prostu dla zabawy albo dlatego, że spodobało mi się tło i zapragnęłam mieć z nim fotke...
Strój jest typowo wakacyjny, wygodny i fajny, idealny na letnie spacery. I tak naprawdę nie ma w nim nic szałowego, co chciałabym wam pokazać, ale niech będzie, że wpuszczę tu trochę sielankowej atmosfery :)






  



PS Przeepraaszaam za te pikselowe zdjęcia, ale mój aparat padł już całkowicie (serio, trzeba nim porządnie trzepnąć o stół żeby obiektyw w ogóle się otworzył) a nie miałam ze sobą człowieka z lustrzanką :(

T-shirt: Cropp | Skirt: SH | Hat: Reporter

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. klimatyczne zdjecia!

    szukasz inspiracji? zapraszam na nowa formule bloga o modzie!

    http://aschaaa.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kolor wlosow i kapelusz :) zestaw dobrany fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, takie motywujące do pracy no i wakacyjne ^^
    Masz cudowny kapelusz [ostatnio mam manie kapeluszową ale idealnego nie mogę znaleźć...]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusz dodaje charakteru całej stylizacji! Widzę, że go lubisz i słusznie :)

    U mnie z kolei dzisiaj niekonwencjonalne połaczenie - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz Moja Droga w tym kapeluszu, bardzo podoba mi się Twoja torebka,świetne fotki:)
    Bardzo fajny blog i post
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny miejski zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to pierwsze zdjęcia, rewelacyjny klimat! :)
    I jak Ci się podobało we Włoszech?

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw! Masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjecia swietne. A twoj kolor wlosow piekny !

    obserwuje.

    http://bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zdjęcia "dla zabawy", ot po prostu pamiątki z wakacji są najlepsze...

    rower boski; trzeba było kraść jak nikt nie patrzył

    pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń