2013/11/11

My head is a very dark place

Wraz ze świąteczno-weekendowym nastrojem powracam ja, z nowym zestawem. Mój brak czasu okazał się bardziej krytyczny niż przypuszczałam, dlatego dawno mnie tu nie było i ponownie też mogę pojawiać się z przerwami. Dziś jest all black everything, z kapeluszem oraz z nowym czadowym gadżetem, który podkradłam Tynce - ćwiekowanym snapbackiem :D  Zobaczyć mnie w czymś takim to naprawdę rzadkość, więc łapcie póki jest ;]

A tak jeszcze z nowości: zajarałam się ostatnio i założyłam tumblra! Jak ktoś jest ciekawy to zapraszam :) www.immortalblackfire.tumblr.com






 







Photos: Tynka

 Jacket: New Yorker | Sweater: SH | Hat: Reporter | Snapback: Allegro | Boots: Vooi



23 komentarze:

  1. Ciekawa stylizacja ;)

    http://mali-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna buty i czapka! :0 więcej usmiechuuuuu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna czapka:)
    świetna stylizacja:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dopiero trafilam na twojego bloga, ale na pewno bede tu zagladac, masz bardzo fajny styl :) buty z tego posta sa genialne! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, a Twoje włosy kocham!

    OdpowiedzUsuń
  7. booooooże co za włosy <3 marzenie !
    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten całkowicie czarny i ponury (wcale nie w złym znaczeniu tego słowa) set świetnie współgra z Twoimi ognistymi włosami :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie marynarki i swetra świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czapkę wywalam, zostawiam kapelusz i wszystko jest swietnie skomponowane! prosto ale świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw z kapeluszem wygląda świetnie. Ta czapka jakoś nie bardzo mi tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tootalnie zachwycony kazdym elementem jak i Twoja osoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo charakterystyczna jesteś, ciekawie wyglądasz. :) Czapka mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje Sh
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm following you now on Tumblr
    XXX
    http://muerdelaespina.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie wygladasz w tej czerni
    zdjecia maja ciekawy klimat, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4/12/13 16:32

    Boże, jesteś przepiękna. Mogę o coś spytać- czy gdyby ktoś chciałby się umówić z tobą na sesję zdjęciową ale nie żaden fotograf tylko zwykły człowiek, amator, zgodziłabyś się? Czy może masz już stałego fotografa i tylko z nim robisz zdjęcia? +Uwielbiam twój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Moim stałym fotografem jest Tynka,która mieszka ponad 30 km ode mnie, więc ze zdjęciami jest często problem... ale nie mam problemu z tym, żeby umówić się na zdjęcia z kimś innym, nawet z amatorem ;)

      Usuń