2013/12/21

There's no such thing as normal person

Święta, święta, święta... Co roku odnoszę wrażenie, że nie lubię świąt, śniegu, "Last Christmas" atakującego z każdej strony i całej tej otoczki. Najchętniej schowałabym się do łóżka i tam przeczekała całe to zamieszanie. No, może ewentualnie ukradłabym trochę ciasta ;) 

Od święta też ostatnio pojawiam się tutaj, a to za sprawą tego, że jakoś częściej zdarza mi się brać udział w sesjach tworzonych dla samego fotografowania, typowo blogowych brak. Nie ma zdjęć, nie ma posta, blog przymiera a ja mam wyrzuty sumienia. Ale... No.... Żeby chociaż nie było tak straszliwie zimno... :(














Photos: Michał Rybak

Hat: Reporter | Jacket: No name | Leggings: KLU | Boots: Vooi

26 komentarzy:

  1. Ciekawe są twoje stylizacje :) Ja prowadzę swój o modzie męskiej, przygotowałem też konkurs świąteczny: http://modny-chlopak.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, wielki znawca fotografii poucinał Ci buty na zdjęciach, takie to smutne :-(
    ale Ty pięknisia jak zawsze, ten portrecik co dałas na fb jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah jesteś okrutna <3 Pewnie że były niepoucinane, ale ja sobie wybrałam akurat takie ;)

      Usuń
  3. Wyglądasz świetnie :D I uwielbiam Cię w kapeluszach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne połączenie tej czerni z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci pięknie w kapeluszu! Połączenie bluzki z legginsami idealne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest szansa na post "must have" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... nigdy nie tworzyłam czegoś takiego, to jest raczej blog z moimi stylówkami, ale w zasadzie mogłabym spróbować i raz wrzucić post tego typu, tylko nie wiem, czy będzie więcej chętnych, żeby to oglądać :)

      Usuń
  7. Piękna kurteczka *-*

    Blackberryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, ze nałożyłaś skarpetki na legginsy, fajnie to wygląda :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, moje ulubione połączenie ;)

      Usuń
  9. świetne fotki, fajnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz meeega stylowo! Niesamowicie mi się podoba jak wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twój kapelusz i legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! Widziałam już kilka razy te buty i nigdy mi się nie podobały, ale w tym zestawie wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I słusznie, że masz wyrzuty sumienia! :p Bo my tu czekamy, a Ty nas zaniedbujesz no!

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka piękna! ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prześlicznie ! :) świetny zestaw i klimat zdjęć :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12/3/14 21:08

    jaką farbą robiłaś ten kolor? Odpisz prosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goldwell Top Chic KK-mix i utleniacz 6% nałożona na naturalne blond włosy, tak jak tutaj wygląda już po kilku myciach, jak kolor trochę zejdzie

      Usuń