2014/02/03

The Red Revolution

W ostatnim czasie bezsprzecznie stałam się najgorszą blogerką na świecie. Powracam jednak ze zdjęciami, żebyście przynajmniej wiedzieli, że żyję.

Tytuł posta nawiązuje oczywiście do koloru, który spontanicznie zagościł na mojej głowie dwa tygodnie temu. Właściwie to nie miałam większego powodu do przefarbowania włosów (no, może ewentualnie szybkie zmywanie się właściwie wszystkich rudych farb) ale jako czerwonowłosa czuję się bardzo dobrze.

Zestaw ubrań, który mam na sobie, to jak widać klasyczne połączenie rzeczy eleganckich i lekko rockowych, utrzymany w kolorystyce bieli, czerni i szarości. Właśnie takie looki są od jakiegoś czasu moimi ulubionymi, chociażby ze względu na wygodę i praktyczność. Ogromne czarne futro to miły prezent od Tynki, który zgodziła się mi podarować po tym, jak wygrzebałam je u niej w szafie i szybko się zakochałam...

W wolnych chwilach zapraszam na tumblr, uruchomiłam też opcję zadawania pytań www.immortalblackfire.tumblr.com










Photos by Tynka

Faux fur coat: SH | Jeans: Pimkie | Boots: Vooi | Necklace: Reserved

25 komentarzy:

  1. ależ Ci pięknie w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze to wyglądasz w tych włosach cudownie. Jestem totalnie zakochana, teraz jestem Twoją wielbicielką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie w tym kolorze włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny kolor, wydaje się tak trochę nawet wpadać w ciemny róż :) Jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolorek włosów <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. so happy I found you on Chictopia. love your style and your hair is fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, żyjesz! Cieszę się bardzo, że przypomniałaś Nam swoją piękną twarzyczkę, nowy kolor jest boski. Wyglądasz cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie;) wlosy bomba slicznotko;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już Ci pisałam na facebooku - kolor masz boski! I uwielbiam oglądać Twoje ciuchy, dobrze, że "żyjesz". ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolor, stylizacja również. Czekam na kolejne posty, mam nadzieję, że będą się pojawiać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh.. i świetny tumblr, aż zaczęłam obserwować ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz świetnie, włosy masz czadowe <3

    OdpowiedzUsuń
  13. KLiamtycznie, a włosy mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. wcale się nie dziwię, że dobrze się czujesz w tym kolorze kochana, bo wyglądasz w nim bosko !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie super! a włosy bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja przepraszam,że tak nie-rzeczowo, ale boskie masz te włosy i wyglądasz przepięknie, napatrzeć się nie mogę! <3

    pozdrawiam,
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny płaszcz. ; )

    plus genialny kolor włosów! ; >

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się ze wszystkimi - świetnie ci w tym kolorze ! :D Jak zwykle inspirujesz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. zachwycona twoim kolorem włosów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wyglądasz w tych spodniach! :) Kolor włosów - przyciągający...

    OdpowiedzUsuń