2014/03/28

V Spotkanie Lubuskich Blogerek

Mam dla Was krótką fotorelację z wydarzenia, które jest jedną z najciekawszych rzeczy, jakich doświadcza się będąc blogerem - spotkanie z innymi blogującymi. Z grupką dziewczyn, którą widzicie na zdjęciach spotkałam się już nie pierwszy raz, i za każdym razem jest to bardzo mile spędzony czas, kiedy możemy przedyskutować wszelkie nowinki oraz co nam się w blogosferze podoba, a co nas drażni... oraz wszelkie inne, bardziej lub mniej ważne tematy.

Tym razem nowością i urozmaiceniem była wizyta pana Jacka i pani Dagny, którzy przyjechali specjalnie dla nas, i przedstawili nam ofertę swoich firm.




Jedno z niewielu "uśmiechniętych" zdjęć w mojej karierze blogowej









Na spotkaniu czekały na nas prezenty, które dostałyśmy dzięki uprzejmości firm:
Focus Mall Zielona Góra

Produkty firmy Soraya zaprezentowała pani Dagna


Pięknie pachnące świeczki
 Zdjęcia: All about me&Tynka&Ja

W najbliższej przyszłości pojawi się klasyczny post ze zdjęciami stroju ze spotkania


6 komentarzy:

  1. Ale super! Nasze w Częstochowie już za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy30/3/14 00:34

    super spotkanie no i super kosmetyki! Ja używam kilku kosmetyków z serii so pretty firmy soraya miedzy innymi ten peeling morelowy jestem nimi zachwycona, oprócz tego ostatnio kupiłam sobie zel do higieny intymnej lactissima i tez okazał sie być bardzo fajny. redukuje podrażnienia, zaczerwienienia obtarcia jest idealny d;a aktywnych kobiet. ładny zapach, wygodne opakowanie - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30/3/14 19:45

    no ja tez polecam ten żel do miejsc intymnych :) dla aktywnych kobiet hehe wiem o co chodzi koleżance u góry ;)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń