2015/01/30

City Jungle


Wiele się mówi o tym, że najważniejsze w życiu jest szczęście. Każdy człowiek zastanawia się jak je osiągnąć, oraz... czym ono właściwie jest? Z pewnością bardzo nośnym i ponadczasowym tematem,
bo chociażby przekopując kolejne warstwy internetów można znaleźć setki instrukcji co zrobić aby być szczęśliwym, okraszonych uroczymi zdjęciami roześmianych ludzi. Nie trzeba być geniuszem, żeby zdawać sobie sprawę z tego, że dla każdego z nas droga do szczęścia będzie inna, jak i z tego, że żadna radość i uśmiechy nie trwają wiecznie. Bo szczęście często jest mylone z tą radością właśnie.

Nie tak dawno byłam w poważnym dołku emocjonalnym, który zostawił pewien ślad w moim aktualnym postrzeganiu świata. Obecnie czuję się dużo szczęśliwszą osobą. Ale tak naprawdę kiedy patrzę wstecz, widzę że niedużo się zmieniło. Miałam właściwie tyle samo powodów do radości ile mam teraz. Brakowało mi tylko jednej rzeczy, dzięki której aktualnie jest mi dużo lżej. Spokoju. Spokoju niekoniecznie na twarzy, ale gdzieś tam głęboko we mnie. Spokoju, który pozwala bez obaw patrzeć w przyszłość, pomimo tego, że nie zapowiada się łatwo. Spokoju, który mnie otacza i podkreśla to, że zawsze jakoś dam sobie radę. Spokoju, który przypomina o tym, że to ja kieruję własnym życiem. Spokoju, który pozwala zaufać.

Spokoju, który pozwala dostrzec pozytywne aspekty w wielu niedocenianych dotąd rzeczach, w małych sprawach przytrafiających się każdego dnia. Spokoju, który sprawia, że nawet trudne chwile nie są w stanie mnie złamać. Spokoju, który przepełnia moje życie coraz to większą ilością permanentnego szczęścia. Dlatego dziś nie życzę nikomu radości. Dziś życzę Wam spokoju.


Photos: Michał Walczak

Coat: SH | Shoes: no name | Leggings: New Yorker | T-shirt: SH | Cardigan: SH






16 komentarzy:

  1. PALMA najlepszym okiem, wooow <3 kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze piszesz, spokój ducha jest najważniejszy. Świetne foty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30/1/15 20:34

    Ja tam preferuje spokój w szczęściu.
    świetny klimat na zdjęciach ;>
    ---dzień poznania-pszczółka maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej, czekałam z niecierpliwością na nowy post.
    Szczęście jest potrzebne dla każdego, chociaż spokój zachowuje nas w równowadze. Tobie życzę tego samego. :)
    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fota numer cztery master wszechczasów:) Całość bardzo klimatyczna, jestem na TAK!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog, interesujący post. Niedawno sama wróciłam do pisania bloga. Najbardziej do tworzenia nowych postów mobilizuje mnie liczba odwiedzających i obserwujących. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Buziaki :) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czadowy kolor wlosow, super zdjecia!

    http://vivid-room.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kolor włosów ! Zapraszam do mnie http://modnatrzydziestka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne miejsce na zdjecia!
    Zakochalam sie w kolorze twoich wlosow, piekne sa:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia, bardzo ciekawy tekst:) Masz świetny kolor włosów i cudne usta!
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za twoją ciężką pracę nominuję Cię do LBA ! Informacje znajdziesz tutaj http://oshinas.blogspot.com/2015/06/nominacja-do-lba.html :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez spokoju też nie wiem czy mogłabym być szczęśliwa.


    Jak dbać o skórzaną torebkę? Kilka przydatnych porad. ;)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/jak-dbac-o-torebke-czesc-pierwsza.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow !!! Cudowna :)

    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow poprostu genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach ta nasza cudowna i pełna uroku Palmiarnia :-) Zawsze w niej wychodzą najpiękniejsze zdjęcia :D
    Na przedostatnim zdjęciu wyglądasz jak ja :D Ten profil no identyczny!!!
    Czy Ty przypadkiem nie jesteś z Zielonej Góry? Ja też! Zaobserwowałam Twojego Bloga, by być bliżej Zielonogórzanki :D
    Jeśli byłabyś zainteresowana, to zapraszam tez na mojego bloga :-) Heh, a ta sobie "zrzeszam Zielonogórskie Blogerki^^ Kurcze, dużo tu tych Zielonogórzanek :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń