2015/08/18

If not now, then when


Tytuł posta bardzo paradoksalny, bo od jakiegoś miesiąca ruszam się z domu bardzo niechętnie ze względu na chroniczne złe samopoczucie i bolące wszystko po kolei. Nawet jeśli już się gdzieś ruszę
to poszaleć nie mogę, a mimo tego wracam do domu po raz kolejny chora lub obolała i próbuję dojść do siebie przez następne kilka dni. Nawet własne urodziny spędziłam sprzątając z obolałym brzuszkiem. Kiedy nie wychodzę tęskni mi się za przebywaniem na zewnątrz i między ludźmi, a kiedy już wyjdę to mam ochotę zaraz wrócić do domu. No, to sobie ponarzekałam.


Ogłoszenia parafialne:

Jakoś ostatnio założyłam snapchata i jak już coś się dzieje to staram się tam wrzucać, więc jeśli ktoś chce mnie poznać ciut bardziej prywatnie to zapraszam:

Snapchat: foxitive

Potrzebuję też człowieka z lustrzanką który byłby chętny zrobić mi zdjęcia blogowe, najchętniej do dłuższej współpracy ale niekoniecznie, jeśli ktoś by zechciał spotkać się ze mną jednorazowo to również zapraszam. Byłoby świetnie jeśli znalazłaby się osoba z minimalnym chociaż doświadczeniem z aparatem, ale nie jest to wymóg. Tylko błagam, nie proponujcie mi zdjęć "na słodko", to nie moje klimaty. Możecie się odezwać na fejsie, na maila, w komentarzu, na snapie czy gdzie tam chcecie, czekam na was! Oczywiście ogłoszenie skierowane do osób z Zielonej Góry i okolic.

Koniec ogłoszeń. Teraz proszę delektować się zdjęciami które zrobiła Tyncia


Pants: H&M | Shoes: Deichmann | Cardigan: George

31 komentarzy:

  1. Tyncia zawsze do usług, tylko kurcze może tak dla odmiany poświęcić im kiedyś więcej czasu aby były supermegaextraboskie?:D
    ale te mi się całkiem podobają, focus taki fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja! jakos od dawna lubie twoj fanpage na facebooku a dopiero teraz zajrzalam na Twojego bloga :D Bede zagladac czesciej :) Szkoda ze mieszkam tak daleko, bo chetnie bym Ci porobila fotki :)
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta stylizacja. Świetny naszyjnik!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne masz włoski, ten kolorek ci bardzo pasuje. A stylizacja genialna, total black czasami sprawdza się najlepiej ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawie wyglądasz, coś jest w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw w czerni,a włosy genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i super miejsce! :) Wyglądasz genialnie.

    www.diane-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. za takie zestawy kocham czerń! Jest spójność, jest ciekawie, niebanalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i zdjęcia! Dodatkowo wyobraziłem sobie Ciebie w tej stylizacji oraz zielone soczewki kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie klasyczne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia ! bardzo podobają mi się Twoje włosy !
    i masz racje wgl nie widzę Cię w zdj typu " na słodko"
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz niesamowitą twarz! idealnei wychodzisz na zdjęciach!
    Taką mamy porę roku, takie smutne smutki dopadają każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęciaa, super naszyjnik!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz cudowne włosy ♡
    Ogólnie świetny blog, zdjęcia, stylizacje! Koniecznie obserwuje (snap również).

    Pozdrawiam serdecznie,
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, a chwilowym brakiem weny zupełnie się nie przejmuj. Zdarza się każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia;)
    śliczny kolor włosów!

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. What a great outfit !loving your necklace

    lifeisashoe

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda to niesamowicie ! nice

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, masz piękny kolor włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twój styl no i włosy! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna stylizacja, uwielbiam czerń <3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja i ciekawe zdjęcia ;) zapraszam również do nas
    http://laashine.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. So many pretty things on your list! I hope you have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń